fredag, september 29, 2006

BARE EN FREDAG

Fredagsnydning er et dejligt ord, som Lizelotte har lanceret. Før hen havde jeg alt for travlt med at se på alt det, vi ikke kunne, fordi vi havde landbrug, og det med weekend, det var jo bare flere arbejdsdage.

Idag ved jeg, at livet er skrøbeligt, det skal nydes nu og her, det er for dumt at gå og ærgre sig over alt det, man ikke når.

Klokken blev halv fem, inden jeg var hjemme i dag. Det er svært at gå til tiden, når jeg synes, jeg hele dagen har været bagefter. Det første jeg gør, når jeg kommer hjem, er at sætte vand over til te. Den kop te jeg nyder, inden aftenmaden skal tilberedes, den gør underværker.

Nu mangler jeg at bage boller til folkeholdet i morgen, og så skal jeg holde fredagsnydning, jeg er vild med slik, så der er indkøbt i rigelige mængder. Jeg er faktisk også vild med dans, men sig det ikke til nogen, for det er man ikke her ude i blogland.

Te,slik, et afslappende fjernsynsprogram, en dejlig mand, mit hjerte hvad vil du mere?

4 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke skrive det med sådan en lillebitte skrift som du bruger ... men jeg er også vild med dans :-)

    SvarSlet
  2. Skønt, så er vi to :-)
    Vi mangler en mere, så er vi mange ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er din blog bare dejlig at læse - og dans du bare, Lene! Jeg vil godt være med ... så nu er vi mange!!

    SvarSlet
  4. uhh det var dejligt Lizelotte. Dans er livsbekræftende ligesom sang :-)

    SvarSlet