torsdag, september 28, 2006

STILLE MORGEN


Landmanden og datteren gik ud kl.7 , og sønnike og datterens kæreste kørte kl. 7.30, så nu er jeg alene herinde. I går brugte jeg fridagen på at arbejde i kartoflerne.

I dag har jeg lovet mig selv at starte stille, teen er hældt op, en gammel afslappende bog er fundet frem i mangel på nye udfordrende bøger. Fyrfadslysene er tændt, blomster blev hentet ind fra haven i går eftermiddags, nu vil jeg slappe af en times tid, før hverdagstrivialiteterne byder sig til.

Ha en god dag

3 kommentarer:

  1. Det ser godtnok morgenhyggeligt ud. Kan du ikke sende en portion af den fred denne her vej... ;-)

    SvarSlet
  2. den er sendt ;-)
    hemmeligheden er alle ud af huset undtagen mig ;-)

    SvarSlet
  3. Sådan er det her lige nu - tror jeg indtager sofaen!

    :-)

    SvarSlet