onsdag, oktober 04, 2006

17000 !!!!!


Jeg er træt i benene og hovedet her dagen derpå.

17000 skridt gik jeg i går, ca. 11000 på arbejde. Dårlige patienter, dødsfald, hjertestop, nye patienter, jo der skete meget i min aftenvagt.

Der er tid til refleksion, fyrfadslysene er tændt, teen er hældt i koppen, mørket forsvinder langsomt men sikkert, og solen tager over.

Jeg har det godt i maven, jeg var til stede, nærværende, hjælpsom. Måske blev dokumentationen lidt mangelfuld der sidst på aftenen, men handlingerne dem kan jeg stå inde for.

Flammen er beroligende at se på, jeg prøver at komme i omdrejninger, herhjemme er der arbejdsdag. De lover regn sidst på ugen, så aftalen er kartoffeloptagning til hen på aftenen, godt jeg nu har ferie.

"pust" - tid til handling.


Tak for udfordring nr. 2 til hende her og ham her

1 kommentar: