lørdag, oktober 21, 2006

TÅGE,TRÆTHED,TAB AF ENERGI

Det grå vejr, tågen føles, som om det har overtaget mit indre. De 2½ times eftermiddagssøvn efter arbejde i dag har ikke hjulpet specielt, tværtimod.
I går satte jeg ellers ind med den store "trøstepakke": slik og DVD med "singin in the rain" , og humøret steg, de gamle sange som fyldte min barndom, jeg var VILD med musicals. Dengang genudsendte DR ikke så tit som nu, og der var jo ingen video, men jeg var på, når de var der.
Datteren har set dem med mig på en filmkanal, vi havde på et tidspunkt, så hun havde købt en musicalpakke til mig for nylig. "Seven Brides to seven brothers" blev slugt sidste weekend, og i går blev jeg overmodig, og gik videre med "my fair lady" med Audrey Hepburn, havde lige glemt, det var en helaftensfilm, så vi stoppede kl. alt for sent, og det hævnede sig i dag.
På arbejde er jeg 100 % på, her mærker jeg ikke trætheden, men jeg skal love for, den hoppede på mig, da jeg kom hjem.
En gåtur ville hjælpe, men fruen er mørkeræd !! Tror dog det skal forsøges, lommelygte, refleks og en hønsehund, mon så ikke det går. Jeg ved bare, når vi kommer fri af gårdens lys, så er der MØRKT, og så kommer Lenes fantasi farende, uh den kan høre stemmer, helt ærligt hvem gider at overfalde en gammel kone på landet ? Jeg går nu, basta !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar