tirsdag, oktober 10, 2006

UTROLIGE OKTOBER


Flere af mine udekrukker ser ikke for kønne ud, så på et tidspunkt klippede jeg de visne skud ned for at blive fri for at se på dem. Nu er der dukket planter op igen med små knopper, og hvad gør jeg så.





Frokostpausen blev nydt på terrassen med en bog og en kop te. Læg mærke til de smarte arbejdsbukser. Hvis andre blog- indehavere har ret, så bliver smalle ben højeste mode igen, og så bliver jeg ligefrem moderne, når jeg arbejder i kartoflerne.

3 kommentarer:

  1. Du lever på forkanten af vendsyssels pulserende modeliv, Lene :-)

    SvarSlet
  2. Du er da bare helt oppe på beatet, Lene ;-)
    Det er godt at moden ikke er tvang, man at vi kan plukke det vi kan li', eller også helt la' være!
    Ha' en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  3. Ja mon ikke den næste modeuge skal være her Lizelotte ;-), men det Er skønt at vi ka la vær, Anne, jeg synes der er tendenser, jeg har prøvet og som jeg ikke har lyst til at prøve igen ;-)

    SvarSlet