lørdag, november 11, 2006

SÅ ER VI KLAR

Der skal være fest på matriklen i aften, datteren og veninden har inviteret til kombineret fødselsdagsfest og afrejse party. Fødselsdagene er ikke nu og afrejse er først i det nye år. De har sammen med landmanden knoklet for at gøre en del af kartoffelhuset partyklar. Der er kalket, sat pressenninger op, lejet borde, stole og gasvarmere og de har kokkereret. Samtidig med at jeg skulle være rådgiver, har jeg været til korøvedag i dag, og nu er jeg helt tummelumsk i hovedet, jeg synger garanteret på de forkerte steder på onsdag til min første kirkekoncert siden gymnasietiden, men jeg glæder mig.
Indrømmet, jeg glæder mig også til at maden er fortæret over i kartoffelhuset, for så kan de feste, og jeg kan slappe af sammen med landmanden og en kop te, for jeg skal nemlig på arbejde i morgen tidlig.
God weekend til jer alle.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt - det ses bestemt ikke at det er et kartoffelhus :-)

    Nu har I vel hyret en, der tænder på fotografering ;-)

    Hav en dejlig aften :-)

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Ella. Jeg tror nok de selv har kamera med, vi skal vist ikke våge os derud. :-)

    SvarSlet
  3. øh våge eller vove, tja .... :-)

    SvarSlet
  4. Tak skal du ha Liselotte. Meldingerne derude fra lyder på en god fest, og nu er der tørvejr og den flotteste stjernehimmel.
    Arbejde i weekend gir heldigvis fridage til hverdage, og dem nyder jeg.

    SvarSlet
  5. Ajj Lene - det ser flot ud!! Håber, at festen var god.

    ...jeg sad faktisk lige i fuld alvor og tænkte, at godtnok bor Lene på landet - men HVAD er dog en ko-røve-dag....?

    Sådan kan det gå, når man får læst et ord på den forkerte måde... :-)

    SvarSlet
  6. Dejligt Lizelotte, så fik jeg et ordentligt grin :-)
    De havde en rigtig god fest, jeg sagde god morgen til datteren, da hun gik i seng, og jeg stod op. :-)

    SvarSlet