torsdag, december 21, 2006

I DAG


I dag mindes jeg for 17 år siden, da din far stolt ringede og fortalte om sin dejlige datter


I dag mindes jeg dine første 12½ år fuld af energi og livsglæde, spejderpige, dansepige, sangpige og familiepige

I dag husker jeg, da verdenen væltede, hjernesvulst, hjerneblødning, strålekur, kemokur, figthervilje, livsglæde.


I dag mindes jeg dit dejlige smil, da du selv uden støtte kunne gå til alters og blive konfirmeret


I dag mindes jeg, da du og jeg sang med i familiens gospelkor til familieweekend


I dag mindes jeg den sidste tid, din omsorg for andre og din families omsorg for dig.


I dag tænker jeg på din lillesøster, din far og din mor


I dag savner vi dig rigtig meget, min smukke og dejlige niece

4 kommentarer:

  1. Sikke en smuk post - jeg er en gammel "softie" for jeg sidder og har tårer i øjnene.

    Det er alt for let at forestille sig, hvor forfærdeligt det, jeres familie har været igennem, er. Når man selv har børn...

    knus fra grandkusinen

    SvarSlet
  2. Så trist, så uretfærdigt og så uforståeligt. I øvrigt det var en meget, meget smuk dekoration du havde fået lavet til din nieces "have" - hvor er hendes forældre heldige, at de har dig, som lytter og er der.
    Kram og tanker

    SvarSlet
  3. tak moster tulle. jeg er også heldig at have en dejlig familie, vi er der for hinanden.

    SvarSlet