fredag, januar 12, 2007

OVERSKUD


For første gang i lang tid var jeg ikke træt i morges, da jeg vågnede, Der har været overskud til at få lavet årsregnskabet færdig og få vasket tøj. Weekenden byder på arbejde, så jeg har lige vedtaget med mig selv, at jeg har gjort et godt stykke arbejde i dag, og rengøring må vente til en anden dags overskud.
Livet skal leves, og der har også været tid til formiddagskaffe sammen med landmanden og tre andre jægere, som havde været på gåsejagt uden held, men som de siger, hvis det var alt for nemt, så var der ikke noget ved det.
Livet byder på mange udfordringer, men lige for tiden er jeg vist nærmest lykkelig :-)

8 kommentarer:

  1. Dejlig læsning :-)

    SvarSlet
  2. Skoent, man skal nemlig maerke at man lever og nullermaendene de render jo ikke saa langt (undtagen naar man aabner doeren og det blaeser ind)

    SvarSlet
  3. tak moster tulle :-)

    det er jo det jeg skal Susan, det blæser helt vildt lige nu,så nullermændene kunne såmænd blæse ud af huset lige nu ;-)

    SvarSlet
  4. Nærmest lykkelig er jo slet ikke så ringe ;-) God arbejdsweekend til dig.

    SvarSlet
  5. tak Jane og i lige måde

    SvarSlet
  6. God weekend Lene - nærmest lykkelig er ikke så tosset :-)

    SvarSlet
  7. De gæs kan sq ikke være sig selv bekendt, at de ikke dummer sig lidt oftere.
    Gåsetræk er de mange tomme taskers jagtform.

    SvarSlet
  8. tak Lizelotte, det er nemlig slet ikke så tosset endda ;-)

    Farmer, de så faktisk næsten 1000 gæs, men ikke på skudhold, de er snu og sky.

    SvarSlet