mandag, februar 12, 2007

ØNSKESEDDEL?

Var til livsstilmesse i aalborg i weekenden og med tanke på et snart stillet spørgsmål: hvad ønsker du dig, så funderer jeg nu over, om der var noget, der kunne bruges.

Vi så en bil, nok ikke lige noget for "fartdjævlen" her.


Vi smagte lækre smagsprøver, måske et gavekort?

Vi så glaskunst, måske nogle små lysestager eller et fad?

Vi så bronzeskulpturer, og dem var jeg ret vilde med, men alt sådan noget tingel-tangel fylder jo, og smide ud, det dur jeg jo ikke til.
"kærtegn" af Lene Purkær Stefansen


"mit første skridt" af Lene Purkær Stefansen

men smukke, det er de.

5 kommentarer:

  1. Jeg er vild med det hele - lækkerier :-)

    SvarSlet
  2. Der var mange lækkerier i alle afskygninger Ella. Vi kom hjem med forskellige øl, så denne gang var det ikke vinsmagning, men øl vi prøvede.

    SvarSlet
  3. Jeg er ikke så meget til figurer normalt, men de her er da dejlige...

    SvarSlet
  4. Dejlige, fyldige, rare at røre ved, bronzeskulpturer.
    Klart emner til en ønskeseddel, hvis det var mig.

    SvarSlet
  5. Smukke og ikke for store, lige tilpas til en stue. Det kan godt være Conny, de finder plads på ønskesedlen, men de var også dyre ;-)

    Lizelotte, jeg har det lidt som dig, men visse figurer gør indtryk, bla. dem her

    SvarSlet