onsdag, februar 21, 2007

SNEEN ÆNDRER PLANER


Først skrev Liselotte om unødvendig udkørsel, så skrev Ella, og vi havde ikke hørt radio, kun fjernsyn, og havde ikke fået den opfattelse, men så blev moderen bekymret.

Datteren er på Randersegnen for at sige farvel til morforældrene og tre små kusiner, som er på vinterferie der. Vi havde givet grønt lys for hjemkørsel, men nu er det røde lys oppe. Om hun får en overnatning mere, og jeg må tage bus i morgen på arbejde, det må vi tage stilling til senere på dagen,
Moderens mave havde det ihvertfald lige pludselig ikke godt, det har den til gengæld nu.

3 kommentarer:

  1. Det var en meget klog beslutning,Lene - jeg kan godt forstå at din mave faldt til ro - min hopper rundt.

    SvarSlet
  2. Jeg tror det var en god beslutning, Lene. Det er voldsomt for øjeblikket.

    SvarSlet
  3. Jeg kan mærke det er det rigtige Liselotte og Ella. Og Ella det bliver godt, når Ole er hjemme igen, jeg er sikker på han er en rutineret bilist.

    SvarSlet