torsdag, marts 29, 2007

DER SKAL SÅ LIDT TIL

I Alt for Damerne er der i denne uge en artikel om: din sundhed, rager det din chef? Her er så igen et firma, hvor medarbejderne kan købe sund og lækkert mad til billige penge, der er tilbud om motion og andre sundhedsfremmende tiltag.
Jeg når lige at tænke mit, ja ku vi da bare få lov til lidt ro i frokostpausen og tilbud om motion og massage, og så vender jeg siden, og så læser jeg lige mine tanker formuleret af en narkosesygeplejerske.
Der skal så lidt til, vi ved godt, at vi financieres via jer andres skatter, så et vældigt fint motionscenter får vi nok ikke, men tilbud om en fysioterapeut, der kunne vejlede evt. give massage, det kunne være lækkert.

Lige for tiden har vi det godt i apopleksigruppen, der er ikke det hårde pres på med mange meget tunge patienter, og det giver lige det lille overskud til at være gode ved hinanden. Små skulderklap og glade smil fylder min hverdag, det er rart og dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar