tirsdag, marts 06, 2007

HVAD DU ØNSKER SKAL DU FÅ

Nu begynder de også på afdelingen at spørge om ønsker.

Jeg strikker på annefødder halstørklædet stadig, men mine fingre gør ondt ved de sidste 4 pinde i mønsteret, så der skal pauser til.
Så nu har jeg fundet noget, som jeg allerede har, men da godt kunne bruge lidt anderledes.



Jeg har en lille vase fra Lene Højlund, og den gør mig glad og minder mig om en dag i Aalborg, hvor jeg gav mig selv lov til blot at slentre rundt i to timer uden mål, se på glaspusteren i arbejde og nyde det gode gedigne håndværk.




Et par øreringe fra Vibeke Nøddebo kunne jeg godt bruge, jeg har sådan set allerede tre par, og en af mine unge kolleger har stemplet mig som flipper i mine unge dage, fordi jeg går med dem ;-) jeg synes nu ikke de ser flippet ud, men de er også håndværk af bedste kvalitet. De første par købte jeg, da jeg flyttede til Aalborg i 81, jeg syntes min sygeplejeløn var fyrstelig, så det er nok derfor jeg ikke læser ordentligt på min lønseddel.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke de oereringe, ja alle hendes smykker er smukke. der er da intet flippet over de oereringe synes jeg.

    Nu har jeg da 2 ting at putte paa min oenskeseddel - naar de engang begynder at spoerge om nogle (mange) maaneder.

    SvarSlet
  2. De er nemlig smukke Susan, og flippet, jeg synes det er sjovt som vi ser forskelligt på tingene

    SvarSlet
  3. Jeg kan se at du er lige så vild med blåt som jeg er :-)

    SvarSlet
  4. Blåt er flot ;-)Lizelotte

    SvarSlet