torsdag, april 26, 2007

BOGSTAVKOMBINATIONER

Jeg jonglerer rundt med bogstaver som ATP, ATP-FIB, ATPbarsel, AER og AES, mit hoved døjer med at holde styr på hvor hvad skal føres.

At være landmand er en jungle i papirdokumentationer, så eksperthjælp er tit nødvendig, det koster så også lige, så hvad der bruges på gyngerne(=eksperthjælp) hentes lidt ind på karrusellen(=jeg bogfører), men lige i dag har mit hoved svært ved at følge med.

Og midt i det hele skal jeg bestille tid til frisør og er lige ved at præsentere mig med navn og sygehusafdeling, jo det går godt her ude på landet.

Hvem der havde en pose bridgeblanding og en pose lakridskonfekt, det ville hurtigt få ben at gå på her hos mig.

4 kommentarer:

  1. Også her i huset er det Fruen, som har styr på de bogstavkombinationer.
    Det er strængt, at det skal være nødvendigt med al den bytten omkring mellem sociale konti.
    Men det giver selvfølgelig job til en hær af administratorer.

    SvarSlet
  2. Huuu-ha for jeg føler med dig. Og så i det gode vejr. Jeg har prøvet det, det er et mas. Hva' bruger de dog alt det papir/oplysninger til.

    Jeg kom gerne forbi med lidt sukkergodt, men jeg sidder også og sveder på arbejde. Og så er der jo lidt langt. Men det er vel tanken der tæller.

    God week-end.

    SvarSlet
  3. Ja vi landmandsfruer kan mange ting, farmer ;-)

    SvarSlet
  4. tanken tæller rigtig meget Mette, tak for det :-)
    Jeg sidder her og er i tvivl, men mener nu du har været her før med et mærkeligt navn, som jeg først nu, hvor jeg kíggede på din side, har dechifreret :-)

    SvarSlet