fredag, april 13, 2007

FREDELIG FREDAG

Når man møder sent, kommer man også sent hjem. Men nu er arbejdsholdet derude forsynet med madpakke og drikkelse. Sønnen skulle i byen og spise, så der er bare Laika og mig i huset.

Laika sover i sin kurv i bryggerset. Jeg slapper af, fuldstændig og totalt, min energi rækker til en bog, lidt te, et kig en gang imellem på computeren. Jeg har ikke noget, jeg skal nå.

Jeg har fri i weekenden, og lige nu er det ocaner af dejlig tid.

Min arbejdsdag har været god i forhold til de patienter, jeg har passet. I næste uge kan jeg se frem til 8 dage med en enkelt fridag i midten, men jeg kan faktisk godt lide sådan nogle dage, for det giver mig chancen for at lære den enkelte patient bedre at kende.


Men først fri i to dage med en herlig vejrudsigt at glæde sig over.

2 kommentarer:

  1. Jeg er lige lidt nysgerrig på den glas? tallerken? med fint bladmønster. God weekend.

    SvarSlet
  2. Velkommen her :-)
    Det er et glasfad, Sifka, som jeg lige har fået i fødselsdagsgave.
    Det kommer herfra
    http://www.glasogglimt.dk/news.asp?page_id=4

    SvarSlet