søndag, april 15, 2007

MORGENMAD


Jeg elsker at have tid om morgenen, og i dag har vi ikke ansvar for grise og patienter, så vi kan tillade os at sidde længe ved morgenbordet, læse aviser, drikke te, drømme, bare være til, kort sagt med en lettere omskrivning af Pyrus´risengrødssang:

Lider du af hovedpine,
ka' du ikke læng're grine
af dig selv og alt det andet der er sjovt?
Er du trist og deprimeret?
Er du ikke motiveret
for at hygge med de andre - det er flovt!
For det er simpelthen fordi
at du har brug for ny energi:

Morgenmad - det er den allerbedste kur
Morgenmad - det er det eneste der dur
Morgenmad - det er den bedste medicin
Øllebrøden er rent til grin - hvem har brug for en vitamin?
Morgenmaden er fin!

Ha en god dag

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggelig ud.
    God dag til dig også.

    SvarSlet
  2. Tak Judith, jeg nyder sådan en søndag morgen, og nu bliver motorcyklen kørt frem, så det er en perfekt dag :-)
    Ha det godt.

    SvarSlet
  3. Vi skal have lydfiler ind ... så ku' du have sunget den for os!

    SvarSlet
  4. Jep, Lizelotte ;-)
    jeg hørte den rigtig meget, da min søn var yngre, han var vild med Pyrus.

    SvarSlet
  5. Der mangler en fjerde tallerken! ;) Øv, der kom jeg lige til at savne jer og hjemmets fire trygge vægge. Men så må jeg jo bare selv lave lidt hygge her i Paris :)

    SvarSlet
  6. Det er da det du må :-) kære datteren min, men vi glæder os også til, vi kan sætte den fjerde tallerken på igen :-)

    SvarSlet