fredag, maj 04, 2007

STORE BEDEDAG

Dagen er ved at være slut, vi har været til en god konfirmationsfest med en dejlig gut, min nevø.

Men først tog landmanden en tørn med grisene, læssede lastbil med kartofler, så I kan få gode vildmosekartofler i butikkerne i morgen, og derefter satte han kartofler, til vi skulle af sted.

Sønnen forsøgte at sove på forskud, natten i nat skal tilbringes i Bio city i Aalborg sammen med andre Spiderman fans, tre film i rap. Jeg håber, de kan holde sig vågen.

Tankerne har svirret rundt i mit hovedet de sidste par dage, så jeg har besluttet, at bloggen her holder weekend fri. Alt for ofte bliver den brugt som overspringshandling, og nu skal jeg have styr på tingene.

Så I må ha en rigtig god weekend. Jeg vender frygtelig tilbage i næste uge.

I stedet for pausefisk får I mine blå blomster at se på, de stod engang i et bed, som vi sløjfede. Men de tror stadig, de skal komme frem, og de bliver flere og flere. Jeg nænner ikke at luge dem væk.


14 kommentarer:

  1. Det kan jeg da godt forstå, de er jo både smukke og ser rigtig flotte ud i "bedet" der:)

    God weekend

    SvarSlet
  2. Tak Pia og i lige måde. Det er vist det man kalder naturlig pynt
    :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig god weekend til dig også!

    Er det i øvrigt ikke "Klokkescilla", de hedder?

    SvarSlet
  4. Så må du ha en rigtig god
    weekend:-)

    SvarSlet
  5. Ha en god helg, og det uten blogg. Mon tro om det bare betyr at du ikke skal skrive selv, - eller om du heller ikke skal lese. Jeg kjenner meg for øvrig igjen, hvis jeg nå forstår "overspring" riktig. Jeg har også en tendens til å sette meg til med pc-en når jeg egentlig burde gjøre noe annet, og er lysten på det andre liten nok, så blir jeg lett sittende både vinter og vår.

    SvarSlet
  6. mrsbaloui - tak og i lige måde. Jeg ved ikke hvad de hedder, men jeg har tænkt på klokkescilla udfra havebloggernes billeder af disse :-)
    Judith - tak skal du ha og i lige måde

    Hege - jeg skal heller ikke læse blogs, men først fra i morgen af
    :-) og du har forstået overspring fuldstændig korrekt, så nu må jeg styre mig :-)

    SvarSlet
  7. God weekend - forsinkent. Læser jeg dit indlæg rigtig, så bør du først læse denne kommentar når weekenden er overstået.

    Og det er vist et meget fornuftigt valg du har truffet. Selv har jeg her til morgen sat et bestemt antal minutter af. Så er der andre ting, der s k a l laves.

    Håber weeende bliver den rette mængde hvile og arbejde.

    SvarSlet
  8. Rigtig god weekend - jeg håber du får styr på tingene.

    Grise? Vidste ikke i også havde grise....

    SvarSlet
  9. Rigtig god weekend - jeg håber du får styr på tingene.

    Grise? Vidste ikke i også havde grise....

    SvarSlet
  10. God weekend, Lene. At få styr på er slet ikke tosset, men jeg håber du finder plads til en smule afslapning også :-)

    SvarSlet
  11. Hav en rigtig god weekend Lene, med eller uden overspringshandlinger! (",)

    SvarSlet
  12. Tre gange Spiderman, det må siges at være en udfordring.
    Håber du får en dejlig weekend, med noget fra hånden ;-)

    SvarSlet
  13. En hilsen om en god week-end herfra og du har ret indimellem kan man have brug for et pust og så er man klar ved tasterne igen. Håber du får ordnet det du har brug for og nyder week-enden. Kærlig hilsen herfra

    SvarSlet
  14. Tak for alle kommentarerne, jeg har haft en god weekend og har også fået slappet af og har næsten styr på det, jeg ville ha styr på, men som vanligt tror jeg altid døgnet har 48 timer :-)

    SvarSlet