søndag, juni 24, 2007

BERIGENDE

Da landmanden besluttede at gøre drømmen om endnu engang at blive motorcyklist til virkelighed, havde ingen af os tænkt på alle de nye mennesker, vi ville møde derigennem.

Da jeg begyndte at blogge, havde vi ikke forestillet os, hvor mange nye mennesker vi ville stifte bekendtskab med.

Jeg sidder her, træt efter en god dag, og føler mig så rig.
I dag var de fleste mennesker, som var med på motorcykelturen, folk vi har mødt rundt omkring på ture, træf her eller i udlandet. Deres lyst til at besøge os og være med på vores tur gør mig glad og ydmyg.

Mange i blogverdenen kender jeg jo ”kun” gennem deres kommentarer hos mig og/eller via deres egne blogs, men alligevel føler jeg, at min verden er blevet udvidet, at min horisont er blevet bredere og højere. Og oven i købet har jeg fået lov til at møde nogle af disse mennesker i virkeligheden. Også her er der en imødekommenhed, som gør mig glad.


Solen varmer helt ind i stuen, jeg har det godt.

7 kommentarer:

  1. Det er lige præcis sådan man har det når man føler at man er med i et fællesskab - og det tror jeg alle mennesker har brug for. Dejligt at jeres tur gik godt og sikke nogle kager jeg spørger bare har du været konditor i et tidligere liv ;-))

    SvarSlet
  2. TAK fru koch, næh nej men jeg er jo en gammel kone ;-) så lidt har jeg da opsnuset rundt omkring, og jordbær på banankagen fandt datteren på en gang, så nu er det en tradition :-)

    SvarSlet
  3. Det var et dejligt indlæg at læse, håber din aften fortsatte i god ro og glæde:)

    SvarSlet
  4. Tak Sifka, det gjorde den :-)

    SvarSlet
  5. Ja, vi mangler altså at få genindkøbt motorcyklen.

    På de gode dage savner jeg den; men jeg kan også godt huske fornemmelsen vinterdage, når man nærmest skulle knække sig selv af cyklen efter en time i frosten.

    Men idag er tøjet meget bedre og sidst men ikke mindst er motorcyklen et suplerende transportmiddel og ikke som den gang eneste.

    Vi må igang!

    SvarSlet
  6. Undskyld, Jeg kunne ikke få Google-IDen til at virke før.
    Måtte oprette en ny.

    SvarSlet
  7. I må da i gang Farmer, vi nyder det i den grad

    SvarSlet