fredag, juli 13, 2007

SOMMERBUKET


Indimellem kan jeg godt blive i tvivl, om jeg holder sommer eller efterårsferie, men buketten på mit bord vidner om sommertid trods rusk og regn.

Den sydlige del af Blokhus Klitplantage blev udforsket i går, jeg nåede kun en lille del, så der er nok til flere dage.

Jeg elsker at gå i skov, lysvirkningen gennem grantræer eller løvtræer spiller i forskellige mønstre på stien. Lysninger dukker op, og jeg bliver gelejdet rundt på store og små stier med små gule pile. Der er gjort et godt stykke arbejde i vore skove, så vi vandrende kan få en god naturoplevelse.


Weekenden står på hygge og samvær med nye mennesker, forhåbentlig kan der også blive vejr til en lille motorcykeltur.

7 kommentarer:

  1. Ja, man kan ind imellem blive i tvivl om årstiden, Lene, men i dag skinner solen :-)

    God weekend

    SvarSlet
  2. Flotte blomster og idag skinner solen. God week-end til dig og dine!

    SvarSlet
  3. I dag skinner solen Liselotte og vi nyder det :-)

    Tak i lige måde fru koch, hver et lille solstrejf nydes i fulde drag :-)

    SvarSlet
  4. Et virkelig pragtfuldt sted, I har valgt som fristed til opladning. Det virker som et meget varieret område, der er skønt trods det ikke minder om sommer. ville ønske, jeg lige kunne komme forbi for at se ind og følges med jer. Håber ikke, det gør noget, jeg kommenterer ud over at følge dig. Jeg kan se, vi har fælles interesser, bla natur, læsning...

    SvarSlet
  5. Årtidsforvirring i høj grad. Min veninde fortalte at hun havde haft gang i brændeovnen forleden!

    Det er hyggeligt at følge dig på dine ture. Hvor skal vi hen næste gang;)

    SvarSlet
  6. det er sommer. ingen tvivl om det. dansk sommer.
    tak for glædelige billeder. og fortsat dejlig ferie, Lene.

    SvarSlet
  7. Puk - det er dejligt at du gider kommentere, men dit link viser ikke din blog, så jeg kan desværre ikke læse hos dig

    Sifka - vi har også haft gang i brændeovnen.

    Tak Regitze , og ja det er dansk sommer i den grad :-)

    SvarSlet