fredag, august 03, 2007

FORESTILLING HVER AFTEN

De kommer i stimevis, bilerne kører i en lind strøm ned gennem Blokhus, og så parkerer de i forreste linie, så aftenens forestilling kan nydes. Folk kommer gående, cyklende og løbende. Hunde og små børn er også velkomne. Nogle sidder intenst og kigger, andre hopper rundt ved vandkanten og leger ”bliver jeg våd eller når jeg at løbe”



Nogle gør som os, går langs stranden alt imens vi nyder solens sidste stråler, mågernes flyveopvisninger hen over vandet og livet på stranden sådan en dejlig sommeraften.




Endnu har jeg badeturen til gode, men mon ikke jeg når det i weekenden.

14 kommentarer:

  1. Solnedgangen er noget helt specielt på en strand. Badeturen har jeg også til gode, men snart... :-)

    SvarSlet
  2. Nemlig Liselotte, trods biler og mennesker er der en ro sådan en aften.
    Snart ;-)

    SvarSlet
  3. Lene, tusinde tak for turen!

    SvarSlet
  4. Super dejligt. Har selv nydt utallige solnedgange - og badeture lidt længere nordpå. Vi forsøger os bestemt igen i week-enden med et gode vejr, der er i vente!

    SvarSlet
  5. det gør vi Nina :-)

    SvarSlet
  6. God badetur, Lene - - vi skal helt sikkert også på stranden!

    SvarSlet
  7. i lige måde Lizelotte

    SvarSlet
  8. Takk for nydelige bilder. Der har jeg jo vært flere ganger. Det er en merkelig skikk at man kan kjøre på stranden. I prinsippet synes jeg ikke om det, - men det er jo så utrolig morsomt, så vi har gjort det selv flere ganger.

    SvarSlet
  9. Forunderlige stemningsbilleder fra kendte havstrøg :-)

    SvarSlet
  10. Hege, du har ret, det er en underlig skik, men jeg har nydt at kunne køre fra Rødhus til Løkken langs vandet mange gange. Knap så sjovt er det, når bilfræsere vil være der sammen med alle de andre en solskinfyldt søndag.

    Ella, jeg har også nydt dine billeder fra vesterhavet længere nede i landet :-)

    SvarSlet
  11. Det er godt det kan lykkes nogen at fange solnedgangen mod vest, når det nu ikke lykkedes mig på min første tur til vesterhavet.

    SvarSlet
  12. Ja fru green, jeg så godt, at I var herover i en træls periode, håber næste gang bliver bedre.

    SvarSlet
  13. Ja, vi må have det tilgode. Det er forhåbentlig ikke sidste gang.

    SvarSlet