fredag, november 02, 2007

LYSET

Det kan godt være, jeg er en slatten karklud om fire dage, når aftenvagterne er over. Men lige nu er jeg en nyvasket, frisk karklud, som suger lyset til mig.


(Tak for inspirationen Hege, så vores kælk bliver udnyttet)

Der er det skønneste vejr udenfor, og godt nok har jeg ikke haft tid til at gå en tur, det blev til en opdagelsestur til Metro ;-) men jeg har nydt efterårets smukke farver, og sollyset smutter lige ind i hjerte og hjerne og gør mig glad.


Ha en god fredag aften

15 kommentarer:

  1. Arj en sjov måde at bruge en kælk på. Jeg ville ønske, at min far havde gemt den oldgamle fra hans egen barndom.

    Den skulle jeg snart finde en anvendelsesmulighed for da ;o)

    Rigtig god arbejdslyst. Skal sende nogle gode og energigivende tanker afsted til dig :o)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin opstillng med kælken, den vil jeg hugge en dag - altså ideen :-) God vagt og god fredag.

    SvarSlet
  3. Ja, vores røde bobslæde eller alle de godt brugte plasticposer, som vi har kælket på gennem tiden, de gør sig altså ikke så godt som en god gammel trækælk ;-)
    Også god weekend til dig, Lene.

    Og i øvrigt synes jeg, at vi har en farveeksplosion derude i år - det er næsten helt amerikansk.

    SvarSlet
  4. God fredag aften til jer i det nordlige af danmark. Godt at kælke-sæsonen kan blive lidt længere mod nord ;-) Fin ide!

    SvarSlet
  5. Det er smukt og stemningsfuldt, Lene - rigtig god idé. Håber "karkluden" holder sig frisk - rigtig god week-end!

    SvarSlet
  6. Hehe, - så morsomt at du lot deg inspirere av kjelken. Din var nå ekstra lekker, i motsetning til min slitne.

    I Norge sier vi nesten det samme når vi er slitne. Dere sier en slatten karklut, og vi sier ei oppvridd vaskefille.

    God helg.

    SvarSlet
  7. Halløj! Henrys mening er også min mening bare så du ved det;-)

    SvarSlet
  8. Anita, jeg manglede noget at stille lys på, så jeg kunne se dem fra køkkenet :-) og tak for de energitanker, de virkede :-)

    Helle hug du bare ;-) og tak

    Conny, nej jeg tror også bobslæderne bliver inde i laden ;-) Det er helt fantastiske farver.

    Henry og fru koch, vi håber at kælken kommer i brug op til jul ;-)

    et cetera, som skrevet, så er ideen tyvstjålet fra Hege ;-)

    Hege, siden jeg så din opstilling har jeg villet lave noget lignende, jeg mangler dog lidt lyng eller sådan noget :-)

    SvarSlet
  9. God idé med kælken, har fundet min frem fra gemmerne- Surt, du ikke er hjemme i dagslyset, det kan virke energitappende, nyder, jeg selv har et udendørs job, som gør træt på en anden måde. God vagt!

    SvarSlet
  10. Frisk karklud er helt i top, slatten karklud kan gå an - bare den ikke bliver sur! ;o)Tak for flere dejlige indlæg om arbejde, mørke og lys. Og så er jeg forresten den, der er løbet, jeg skal ud og finde barndommens kælk frem fra gemmerne. God wee-end! :o)

    SvarSlet
  11. Uha, altså de aftensvagter, Lene - det er man ikke beregnet til, hvis man er over 45 ;-) Men masser af solskin kan jo veje det lidt op.

    SvarSlet
  12. Åh Lene føler med dig.... det er da ikke længe siden, du sidst havde fire aftenvagter og i weekenden... Nyd nu dobbelt den flotte opstilling og farverne inden arbejdet kalder.

    SvarSlet
  13. Tak skal du ha Puk,et udendørsjob er godt for mange ting.

    Nina, håber du fandt kælken :-) også god weekend til dig

    Madame, der var heldigvis stille i aftes, og lyset er lige så smukt i dag, det hjælper :-)

    Jette, det er tre uger siden, for jeg arbejder hver tredie weekend, og de sidste gange har jeg haft aftenvagt :-) og jeg nyder ;-)

    SvarSlet
  14. Kanon ide - den med kælken...... og ja lyset og farverne skal nydes akkurat nu!

    SvarSlet
  15. nemlig Marianne :-)

    SvarSlet