torsdag, januar 03, 2008

DET ER KOLDT DERUDE

Fuglene skal have deres frø, men lige nu nyder jeg varmen herinde.


Der blæser og sner udenfor, og jeg er glad for, det ikke er mig, der er jæger i dag. Landmanden var varmt klædt på, og to tekander kan forhåbentlig sikre ham lidt varme til frokost.


Juletræet har fået tre beboere, som hygger sig med at spinde spind, mens jeg nyder den sidste dag med lys i træet.


Om lidt tager sønnen og jeg et par timers malearbejde i hans lejlighed, og så skal jeg have en lille powernap, før aftenvagten byder sig ind med nye udfordringer.

Jeg elsker den stille morgenstund med en kop te ved siden af mig og lidt bloglæsning. Sønnen er lovet lun leverpostej, inden vi drager af sted, så en hjemmelavet leverpostej fra fryseren er sat i ovnen. Vi når nok det, vi skal nå.

Ha en god dag.

11 kommentarer:

  1. God formiddag, nåede det at blive inden jeg kom til din side:) Jeg skal lige straks i gang med pandekagerne. Jeg håber du får en dejligt dag, Lene.

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig hyggeligt ud hos Jer og lun leverpostej går man _aldrig_ fejl af!

    Hav en dejlig dag :o)

    SvarSlet
  3. Der er nemlig bare bidende koldt derude. Har været ude en lille tur på cyklen. Jeg har fyldt fuglenes foderhus op og så vil jeg ikke ud igen lige foreløbig. Et lidt forsinket godt nytår til dig og dine og rigtig go' arbejdslyst.

    SvarSlet
  4. Det er så koldt, så koldt, så vores lille nye hundehvalp slet ikke kunne finde ud af at tisse udenfor ;-)

    SvarSlet
  5. Også god dag til dig, Lene, det ser smukt ud med lys i dit juletræ.

    SvarSlet
  6. God dag til dig Lene. Lun leverpostej så ville jeg ikke bede om mere her i livet

    SvarSlet
  7. Sikke et fint billede af din jule-logerende. Vi har også mæsket os i lun leverpostej, det er en himmerigsmundfuld. God vagt til dig Lene.

    SvarSlet
  8. Det øverste billede er som hentet ud af et eventyr. Jeg venter bare på at en eller anden lille skovtrold skal stikke hovedet frem.

    God dag og aften til dig også.

    SvarSlet
  9. Dejlige billeder, lun leverpostej, skønt :) go vagt - det må være ved at være slut nu tror jeg, med aftenvagten?

    SvarSlet
  10. Ahhh, sikke en hyggelig morgenstemning med det sidste glimt af juletræet; vores ryger i dag!
    Håber at resten af dagen blev lige så god som starten! :o)

    SvarSlet
  11. Jeg har haft nogle gode, men travle dage :-)så I må undskylde min manglende kommentar.

    Og dejligt at se, moster tulle, du er tilbage igen :-)

    Også godt nytår til dig Jane :-)

    SvarSlet