torsdag, marts 13, 2008

DET LYSNER


Solen var gavmild til morgen, senere hen blev det regn og blæst på motorvejen til Århus. Jeg var kun passager, så jeg slappede af og fik lejlighed til en god faglig snak.

Dagen er gået med faglig inspiration, jeg har hørt om evidensbaserede retningslinier, altså retningslinier for sygeplejen for udvalgte problemområder som er baseret på den nyeste viden og ikke på plejer eller vi tror og mener.

Lige nu tror eller mener jeg ingenting, jeg strikker bare og ser sød familiefilm ;-)

I morgen kl.15 har jeg ferie i 8 dage, det lysner :-)

12 kommentarer:

  1. Ja, det lysner, Lene. Det er dejligt og sikke en skøn udsigt til ferie du har :-)

    SvarSlet
  2. Nemlig Liselotte :-)

    SvarSlet
  3. Vi håber på lidt godt vejr.
    8 dages ferie lyder perfekt

    SvarSlet
  4. Nyd din ferie Lene, den er velfortjent, tænk på dig selv... :)

    SvarSlet
  5. 8 dage - det rene svir for en kvinde som dig Lene. Jeg håber at du får hvilet og slappet af. Nu kan det vel ikke vare så længe før motorcyklen skal frem?

    SvarSlet
  6. Ja, det lysner og er det ikke bare skønt? Jeg suger til mig og kan ikke få nok og samtidig ved jeg at det er ovre inden jeg er færdig med at nyde...God ferie, når du når dertil

    SvarSlet
  7. Hvor er det godt, at du har fået 8 dage i rap! Jeg har også kunnet tage fri de tre "mellemdage". Det giver en god lang pause.
    Og skal vi ikke aftale, at det altså bliver godt vejr!
    Nyd ferien i fulde drag, Lene.

    SvarSlet
  8. Det er befriende at have stunder, hvor man intet tro og intet mener !
    Ha en dejlig ferie.

    SvarSlet
  9. Dejlig, Lene - der skal opladning til! - og dejlige billeder af lilla statise i solskin (så længe den varede ...) :-)

    SvarSlet
  10. Dejligt at gå og glæde sig til ferien. Det gør vi også her i huset. I eftermiddag er sidste arbejdsdag for mig helt indtil tirsdag efter påske. Jubiiii.... men indtil videre ønskes du en god week-end herfra ...

    SvarSlet
  11. Kan du have en rigtig god ferie, efter det jeg har læst fortjæner du den også og rigtig god Påske

    SvarSlet
  12. Tak allesammen, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft så megen fri omkring påsken, det bliver godt :-)
    Og Marianne, motorcyklen er netop hentet hjem fra service i dag med nye dæk på, vi er klar :-)

    SvarSlet