torsdag, marts 06, 2008

STILLE OG ROLIGT

Det er godt det her. Jeg har givet mig selv lov til at holde fri, så jeg strikker og slapper af. På min 50 års fødselsdag fik jeg et gavekort til garn til en trøje. Det ville være rart, hvis jeg kunne blive færdig med den til min 51 årsdag, men så skal tempoet godt nok op, for der mangler stadig to ærmer.


En smuttur ind på biblioteket er det også blevet til. Der lå to bøger og ventede på mig, så nu må vi se, om de får gode anmeldelser hos os.


Mariannes mørbrad smager endnu bedre koldt, så også på madfronten har jeg haft det stille i dag. Kartoffelkroketter, grønne bønner, stuvet spinat og gulerodsstave blev tilbehøret.

5 kommentarer:

  1. Ro og hygge - og jeg er stadig vild med den farve garnet til din trøje har :-)

    SvarSlet
  2. Stille dage er ikke så tossede. Dem burde vi have nogle flere af, Lene.

    Fortsat god aften (må det vist hedde nu) og den mørbrad må jeg vist også prøve ved lejlighed :-)

    SvarSlet
  3. Til en sommerdag, med på skovtur Lene - da rykker den mørbrad.....

    SvarSlet
  4. Skøn farve din trøje har.Opskriften med mørbrad,den tror jeg der skal prøves næste gang.
    Glæder mig til at se, hvad du synes on bøgerne.

    SvarSlet
  5. et cetera, det er jeg glad for at høre, jeg håber også den er pæn, når jeg tager den på ;-)

    Liselotte, sådanne dage har vi brug for, det er bare så tit, jeg får proppet en masse i dem, men ikke i dag :-)
    Mørbraden kan anbefales.

    Åh ja Marianne, der vil den være perfekt:-)

    Mona, tak og jeg glæder mig til at komme i gang med bøgerne :-)

    SvarSlet