torsdag, april 03, 2008

FOTOSESSION

Dagen i dag skal foregå i hyggeligt selskab med datteren. Hun er i gang med optagelsesprojektet til Danmarks designskole, og vi skal på jagt efter noget at re-designe. Ideen har hun, nu må vi se, om vi kan få nogle gode før-billeder i dag.

Aftenenen gik også med fotografering, mit kor havde bestilt en fotograf til at tage billeder til en hjemmeside, så vi mødte op i sort-rødt. Vi stod og frøs udenfor mediecenteret, fordi det ville se flot ud med søen som baggrund. Hvad gør man dog ikke i reklamens hellige navn?

Heldigvis kom vi også indenfor, og mens vi stod og sang omkring flyglet, så blitzede det på livet løs. Jeg er spændt på resultatet. Og jeg var så træt bagefter, det er hårdt at trække maven ind, rette ryggen, huske at åbne øjnene, holde takten og tonen i 1½ time, for man vil jo gerne se godt ud ;-)

10 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på, at du så brandgodt ud :)
    Held og lykke med datterens spændende projekt... vi ser og hører måske lidt mere senere?
    God dag til dig. :)

    SvarSlet
  2. Lene, du ser helt sikkert altid godt ud! - og det er virkeligt meget interessant med datters projekt - spændt på billeder :-)

    SvarSlet
  3. hvor må det have været spændende Lene, kan godt forstå at du er træt.
    Og at hjælpe ens datter godt ud i uddannelseslivet, må også være spændende...det lyder sådan, når jeg læser det du skriver :-)

    SvarSlet
  4. Haha..Lene og man ser jo allerallerbedst ud når man holder maven inde,retter ryggen og holder takten og tonen...samtidig...helt klart ;-)

    Sjovt projekt du er inviteret med i - det er fornøjeligt når datteren vil dele.

    SvarSlet
  5. Nej, hvor pudsigt. Jeg glaeder mig til at se billeder... Held og lykke til din datters spaendende project.

    SvarSlet
  6. Lene - hold op hvor jeg ved hvad du snakker om - jeg bruger hele dagen på at rette ryggen, trække maven ind, holde øjnene åbne og prøve på at se godt ud. Det virker nu ikke altid, men hvis jeg også skulle synge imens, ja så ved jeg altså snart ikke ;o)Krammer fra vest....

    SvarSlet
  7. Tak Helle, det er dejligt at nogen har fuld tillid til mit udseende. min mand sagde, da jeg spurgte kan jeg gå sådan her? Ja sådan ser du jo ud, det kan der ikke ændres på ;-)

    Et cetera ,tak, billederne røg med på højskolen, de skal bruges i selve projektet.Hun fotograferede opholdsstuer for patienter og pårørende, de kunne godt trænge til en gang re-design!

    Anne, det var spændende, og jeg synes at man får meget igen, når man engagerer sig i de unges liv. Det er jo ikke altid at vi må, desto skønnere når vi får lov ;-)

    Gitte, jamen jeg ser allerbedst ud sådan :-)

    Tina, nu må vi se hvornår hjemmesiden bliver færdig, så skal jeg nok linke, HVIS billederne af mig er i orden ;-)

    fru koch, jeg kender det, men vi kan jo kun gøre vores bedste ;-)

    SvarSlet
  8. De er også altid så flinke - de mænd ;)

    SvarSlet
  9. også i den grad Helle :-)

    SvarSlet
  10. Sikke en god ide med at re-designe opholdsstuerne - de trænger netop til det :) Man bliver da trist af at komme derind hvis man ikke er det i forvejen. Dejligt at din datter vil gøre noget ved indretningen :)
    Lene, glæder mig til at se de billeder - tror hellere ikke jeg kunne synge hvis jeg skulle have maven ind osv ;)

    SvarSlet