onsdag, april 09, 2008

ONSDAG

Dagvagten er forbi, der er seks fridage foran mig igen, solen skinner udenfor.


I dag parkerede jeg ved Zoo, det er det eneste sted, når man møder til direktørtid. Fuglene sang og andre fugle skræppede op, råger måske? Aberne var ikke ude, dem ville jeg ellers gerne have haft et glimt af, nu hvor kameraet for en gangs skyld var med på arbejde.


Herhjemme har ingen magisk fe rørt ved min opvask, mit våde vasketøj i kurven, min fyldte opvaskemaskine, min vaskekurv etc. Så jeg sidder lidt her og venter på, at jeg bliver den lille husalf, som tryller. Jeg startede med at brygge god te til mig selv.

Nu er Stines grøntsagslasagne i ovnen, teen er skænket op og jeg var snu ;-) Spurgte sønnen, om han blev og spiste. Da han sagde ja, sagde jeg: noget for noget, du tømmer opvaskemaskinen!

14 kommentarer:

  1. Det var da rigtig godt tænkt. Tak for tricket den skal afprøves her i huset. Gode fridage herfra.....

    SvarSlet
  2. Aiii sådanne en fe, kunne jeg ellers også godt bruge... Der bare lige rørte ved det hele og så forsvandt det....
    Og så vågnede jeg ;-)
    God bytte handel med sønnen :-D

    SvarSlet
  3. tak fru koch :-) sønnen brummede noget, men han gjorde det!

    Bambi72, ja jeg drømmer også, men det hjælper ikke ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg kender godt det med at forvandle sig til husfeen, nogle gange kan det godt tage lidt tid ;)

    Jeg håber grøntsagslasagnen blev god. Man kan variere i det uendelige, så den er god når køleskabet skal tømmes for grøntsager.

    SvarSlet
  5. nyd dine fridage. jeg håber vi får masser af sol, og lad nu være med at bruge alle dagene som husalf!!

    SvarSlet
  6. Lad husalfen lege hvid tornado i morgen, og nyd så resten af de dejlige fridage, håber på godt vejr herhjemme.

    SvarSlet
  7. Stine, forvandlingen er langsom her, og din lasagne er godkendt af to sultne landmænd, den skal vi ha en anden gang :-)

    Anne, husalfen får fri en gang imellem :-)

    Jette, jeg håber også på godt vejr, det hjælper på humøret :-)

    SvarSlet
  8. 6 fridage er ikke at kimse af og slet ikke når blomsterne sådan mylder frem :-)

    SvarSlet
  9. Lene, det var godt du satte knægten igang. Lidt nytte skal vi vel have af de der store lømler ;-)

    Knus til dig herfra

    SvarSlet
  10. Marianne, jeg håber, at der bliver tid til haven også :-)

    Lizelotte, nemlig :-) også knus til dig

    SvarSlet
  11. Nyd nu dine fridage da jeg ved du nok har nogle travle arbejsdage, og en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  12. tak skal du ha Conny :-)

    SvarSlet
  13. Det var en god ros at få, godkendt af to sultne landmænd :-) Du må lave den igen, der er ikke andet for.

    Nyd dine fridage, nu skal jeg vist i seng så jeg kan klare den lange arbejdsdag i morgen!

    SvarSlet
  14. Stine, det er den bedste ros at få, det smagte godt og det mættede :-)

    SvarSlet