tirsdag, maj 27, 2008

DAGEN GÅR MED RASKE FJED

Og jeg går med! Jeg går og laver småting, og tiden stryger af sted, hvor bliver den af?

Jeg nyder at tænke på dagen i går. Egentlig er det utroligt, at mennesker, man ikke har mødt før, kan være så nemme at snakke med.


Og dette er en blomst som gik stærkere end jeg kunne fotografere ;-)

Og jeg fik lov til at se Liselottes valmuer i fuldt flor. Mon jeg kan finde en plet til valmuer et sted?


Herhjemme planeres græsplæne, og vores store sten, som står omme bag stalden, har vi planer om at flytte hjem på plænen. Hvordan vi får den flyttet, melder historien ikke noget om, vi får se.

Gyngestativet er pillet ned, og datteren fik et anfald af, nej det er jo vores barndomsminde suk suk, da hun talte med sønnen i telefonen. Men jeg har lovet, at når der meldes om børnebørn her på matriklen, så skal vi nok sætte et nyt op, det gamle var ved at falde sammen.

Ikke mere snik snak, jeg skal ud at køre på motorcykel i aften, sønnen skal nemlig noget andet, så vi har fået lov ;-)

6 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide sådan en dag hvor jeg laver ingen ting,for når der så bliver aften,opdager man, at man har fået en masse lavet.Det kan jeg se, du også har fået gjort

    SvarSlet
  2. Sådan nogle forældre der bare river barndomsminderne ned uden at forberede de stor børn... fy skamme :-)

    SvarSlet
  3. Conny, jeg syntes ikke rigtig jeg fik lavet noget. Tøjvask og madlavning kan man ikke rigtig se, når dagen er omme :-)

    Marianne, vi er virkelig grumme :-)

    SvarSlet
  4. Aj, et forsinket tillykke med sønnen !

    SvarSlet
  5. Onde forældre er det værste ;-) da husbonden og jeg flyttede sammen, murede hans forældre hans gamle værelsesdør til og rev væggen ned, så hans bror kunne få et større værelse, det tog ham lang tid at komme over ;-) Håber I havde en dejlig aften på motorcyklen, vi er så småt begyndt at kigge efter en ny...

    SvarSlet
  6. Tak Miri :-)

    Kagekone, tak for dagens grin, det er hårdt at flytte hjemmefra :-)
    Det lyder godt at I stadig har mod på at køre, vi havde en dejlig aften :-)

    SvarSlet