onsdag, juni 18, 2008

15 CM

Jeg har lavet strikkeprøve, fulgt opskriften til punkt og prikke, og alligevel står jeg nu med en trøje, der kun mangler 15 cm på sidste ærme og ikke mere garn!

Nå men i morgen har jeg fri, så må jeg håbe, de har mere garn i samme indfarvning, jeg er jo ikke den hurtigste strikker, så det er laaaaaang tid siden jeg købte det garn.

Og trætheden ligger som en pude omkring mine sanser og min tænkeevne, så det bliver ikke til meget andet end arbejde, afslapning på sofaen med en krimi, lave lidt aftensmad og så i seng .

Men i aften tager vi på motorcykeltur, jeg håber, jeg kan holde mig vågen, og at det først regner til natten.

8 kommentarer:

  1. Kan du ikke blive spændt fast eller noget - jeg er helt nervøs over, at du skal sidde og nikke der bagpå motorcyklen :)

    Er du igang med en god krimi?

    SvarSlet
  2. Pokkers også, Lene, men jeg håber det lykkes med garnet. Ellers må du prøve at efterlyse herude.

    God tur på "cyklen". Vejret er skønt :-)

    SvarSlet
  3. Ærgeligt osse da,håber det lykkes at få mere af garnet...God tur på motorcyklen.

    SvarSlet
  4. Arj altså hvor ærgerligt, det er da lige noget, der kan dræbe strikkeglæden, Lene.
    Jeg håber for dig, at der er mere at finde i butikken...

    SvarSlet
  5. Øv med garnet :-(
    Håber turen på cyklen kan blæse trætheden væk og dine sanser vågner igen :-)

    SvarSlet
  6. Sådan noget er bare så træls...... når man komponerer en opskrift så skal det altså bare være i orden.

    SvarSlet
  7. Jeg håber den tur motercyklen kan give dig nye krafter, så du er klar til at tage fadt på den næste vagt

    SvarSlet
  8. Helle, jeg er i gang med Mankell :-)

    Liselotte, ja jeg synes ellers jeg har gjort mig sådan en umage, men nu har jeg fået garn dog ikke samme indfarvningsnr. så nu får vi at se

    Mona, ja øv men det var godt at komme ud at køre en tur

    Anne, ja især når man er så langsom som jeg :-) men nu håber jeg at den bliver færdig

    Miri, jeg blev frisk, så nogenlunde :-)

    Marianne, jeg har kun hørt godt om design duo, derfor ærgrer det mig også

    Conni, det giver i hvertfald et afbræk i hverdagen :-)

    SvarSlet