søndag, juni 15, 2008

DET REGNER, DET REGNER IKKE

Himlen har været smuk at se på i dag, masser af skyer, masser af blå himmel, masser af sol, ingen regn, kun dryp.


Men nu regner det stille og roligt, lad det kun blive ved lidt endnu.


Lige om lidt er det te tid, når landmanden kommer hjem med datteren, det bliver godt at se hende og høre om studieturen til Tyskland.

Og er vi heldige, dukker sønnen op til aftensmaden, vi skal nemlig have grillen i gang, om ikke andet kan den stå under parasollen.



Nå ja indlægget her blev aldrig sendt,og nu skinner solen igen :-)

7 kommentarer:

  1. Og sådan skifter det - og det er den danske sommer i en nøddeskal. Lidt hyggeligt, synes jeg :-)

    Rigtig god fornøjelse med aftenen, som lyder til at blive rigtigt hyggelig :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at ens børn vender snuden hjemad..."min" Jeppe er lige draget afsted igen, for de sidste 14 dage. Hvor jeg dog glæder mig til vi alle er samlet igen, for hvor længe vides jo ikke, men nok et par år eller tre :-)

    SvarSlet
  3. Ja her har både regnet, haglet og blæst gevaldigt, og ind imellem så dukkede solen frem og skinnede lystigt i dråberne... Haven strutter i ren fryd!

    SvarSlet
  4. Vejret har været lige så omskifteligt her hos os, Lene. Et rigtigt sommervejr, men regnen gjorde godt for planterne.

    SvarSlet
  5. Det blev en dejlig dag og nu er vi pludselig to dage længere henne :-) det går lige lovlig stærkt
    Velkommen her Anni Fryd :-)

    SvarSlet
  6. Wow hvor er det et flot foto af skyerne du har fanget Lene - jeg er hel vild med de forskellige skyers vandren...

    SvarSlet
  7. Else, jeg er også vild med skyer og deres udseende :-)

    SvarSlet