onsdag, juni 04, 2008

JEG VED HVOR DER FINDES

en have så skøn.

Og i dag kom savnet efter at dele min glæde over haven med min mor. Jeg har aldrig interesseret mig for blomster og lignende, blot nydt haven.

Men efter jeg er begyndt at blogge, har jeg jo lært et og andet rundt omkring.

Og hvor ville jeg gerne have fortalt min mor om min glæde ved at se

Valmuer


Akelejer


Lavendler


Dronningebusken


En blomst, jeg ikke kender navnet på, men som duvede smukt med sine hjerter i vinden.


tilføjelse: Sifka har nu fortalt mig, at den hedder Løjtnantshjerter, tak Sifka :-)

Jeg hyggede mig med min far, og senere stødte min lillesøster til.


Vi sad ude i haven og spiste alle måltiderne, her kan man både finde sol, skygge, læ og vind.Det har været en dejlig dag.

10 kommentarer:

  1. Lene, det er løjtnantshjerter:)

    SvarSlet
  2. Tak Sifka, se nu blev jeg igen klogere :-)

    SvarSlet
  3. Fine billeder, Lene!

    Og det er pudsigt, det du beskriver med at savne at dele haven med din mor...min far var gammel løber og så altid atletik i tv. Og jeg kan stadig en sjælden gang tage mig selv i, hvis jeg på tv falder over et marathonløb eller lign. lige et splitsekund at nå at tænke, at jeg skal ringe til ham og høre, om han ser det...men jeg er ret sikker på, at tv-signalet går godt igennem, der hvor han er nu, så han ser det hele! :-D
    Ha' en god Grundlovsdag! :-)

    SvarSlet
  4. Godmorgen! Hvor er det dejligt, at I har hinanden. I sorgens stund er det så værdifuldt at kunne dele.

    Tak for dine smukker blomsterbilleder og dit overskud til at skrive om det hele her ;-)

    SvarSlet
  5. Lene, jeg forstår hvad du mener..
    At dele glæder med nogle, der har de samme glæder.

    SvarSlet
  6. Der er stadig masser af ting jeg gerne vil dele med mine forældre.

    Og ved du hvad, det gør jeg så.

    Fortæller løs eller viser frem i tankerne og håber de lytter ;)

    SvarSlet
  7. Lene..jeg forstår som de andre...men som du har jeg også lært noget om blomster, krukker og haver efter at være begyndt at blogge...førhen var det også for mig "bare" blomster....jeg kunne ikke helt følge Eddies intense interesse for haven...I år har jeg købt blomster til haven ...hvad er det lige der sker?

    SvarSlet
  8. jamen er det ikke fantastisk, hvad blogningen fører med sig... Selv er jeg begyndt at kigge nærmere på håndens sysler og pusler både med noget syet og noget strikket.

    Jeg tror som husejer, at vores kære er med os, hvor vi går, og at vi derfor bare kan fortælle løs. Det svære er vel, at man ikke får feedback, men mon ikke, man alligevel indimellem kan fornemme, at de er med... det håber jeg.

    SvarSlet
  9. Dejlige billder på en dejlig dag!
    Jeg forstår så godt, at du savner din mor at dele blomsterglæden med.

    SvarSlet
  10. Tak i lige måde Lea,og ja de er jo med os :-)

    Tak Jeanette Mariae, det er godt at kunnne være sammen.

    Miri, ja og så er det da forbistret, at det først er nu, jeg lægger mærke til de blomster, men så kan jeg jo give min glæde til min far, som har mistet lysten til sin have

    Andrea, det er jo det jeg skal gøre, tak :-)

    Anne, det er noget smitsomt stads, det bloggen :-)

    Kagekone, de er med os, feedback må vi så finde fra andre. Og jeg har også fået så meget ud af det bloggen.

    Tak madame, hun ville ha nydt, at jeg lagde mærke til det. Men jeg tror også min far nød det, og det er godt.

    SvarSlet