torsdag, juni 05, 2008

MIT LØBEBÅND

Det er så moderne med løbebånd, ja selv til hunde kunne jeg læse over hos Gitte.

Tænk jeg har mit helt eget, og det har musik indbygget, der er den dejligste kvidren, smukke triller i mange variationer. Fjernsyn behøver jeg ikke, se der kom et rådyr springende, og der fløj gråænderne, Længere henne er det en fasan, der løber ind i græsset og musvågen letter i en fart.


400 meter er mit løbebånd, der er læ, så jeg startede computeren(min mobil) 5 minutters rask gang, 3 gange 3 minutters løb og 2 minutters gang, og til sidst lidt rask gang tilbage til udgangspositionen. Og da det var slut, havde jeg gået/løbet 6 x 400 meter = 2,4 km.


Og det hjalp! Trætheden er væk, nu vil jeg krybe sammen i sofaen, se en film, strikke en pind eller to og slappe af.

10 kommentarer:

  1. Det er et meget smukt løbebånd du har :) Meget mere spændende end en væg i et center...

    SvarSlet
  2. Jeg giver Helle ret - dit løbebånd er meget smukt. God torsdag aften :-)

    SvarSlet
  3. og endnu engang kan jeg ikke forstå at mennesker vil give penge for at løbe på et bånd indendøre, når oplevelserne er lige uden for.. tak for en dejlig tur Lene, sov godt i sofaen (?)..nu må du godt slumre lidt :-)

    SvarSlet
  4. Helle, det synes jeg også :-)

    Tak i lige måde Stine :-)

    Åh nej Anne, jeg er blevet så vågen, så nu kan jeg ikke snøvle i seng :-)

    SvarSlet
  5. Det er jo perfekt, Lene, til at programmere din løbeindsats. Og til at nyde dagen med. Og til at fordrive træthed med.
    Heldigvis har jeg et vindue i mit træningscenter (så vidt jeg husker). Jeg bruger sjældent løbebåndet, men de der crosstrainere skulle være gode til at varme op på (men keeeeeedeligt).

    SvarSlet
  6. Sikke et løbebånd Lene - smukt og lige som det skal være. Jeg nyder at se al den skønne natur du har omkring dig...og jeg kan genkalde mig duften, luften og lydene når jeg ser dine billeder.

    SvarSlet
  7. fantastisk med sådan et hjemmelavet løbebånd ;-) super godt at du kom afsted. Jeg kan også mærke at mine løbeture er begyndt at give plus på energi-kontoen.

    SvarSlet
  8. Conny, jeg håber at det lykkes den her gang, for jeg trænger til at få arbejdet min krop igennem :-)

    Gitte, jeg synes naturen trods tørken lige nu er så smuk med dufte og lyde :-)

    Kagekone, jeg håber virkelig det lykkes, jeg vil så gerne kunne sige det samme som du :-)

    SvarSlet
  9. Min husbond ville aldrig nogensinde kunne løbe på et løbebånd og jeg forstår ham. Vi har en skøn natur og skønt vejr, hvad er problemet?

    SvarSlet