fredag, juni 06, 2008

MORGENSTUND

Landmanden og jeg drager på tur i dag (dog ikke på motorcykel), så sønnen får lov til at stå for bedriften.

Sisters boller er i ovnen, teen er lavet, vandet er hældt på flasker og sat på køl, frugt skal pakkes og så er jeg ved at være klar.

Nede i haven ventede mig en overraskelse i går.

For mange år siden kom min far med en aflægger af mine forældres Dronningebusk, den voksede sig stor og smuk, men måtte flyttes i forbindelse med omlægning af haven.

For to år siden syntes landmanden, at den ikke stod pæn, så han delte den i tre og skar den voldsomt ned. Jeg har ikke set blomster i den siden og havde egentlig opgivet det.


Nu har jeg tre blomstrende dronningebuske. Ha en god dag.

6 kommentarer:

  1. Rigtig god fredag og god tur til jer, Lene :-)

    SvarSlet
  2. Nyd din dejlige Fredag :-)
    Ps , kan næsten dufte busken!

    SvarSlet
  3. God tur Lene og håber at de smager ;o)

    SvarSlet
  4. Hvor er din dronningebusk smuk, Lene. Og så har du hele tre af slagsen. Ønsker Jer en rigtig dejlig tur ud i solskinnet...

    Knus fra Jeannette Mariae

    SvarSlet
  5. God og dejlig dag og god tur. :)

    SvarSlet
  6. Tak Liselotte :-)

    Tak Miri, den dufter skønt :-)

    Tak Sister, de smagte supergodt

    Tak Jeanette Mariae, vi nød turen :-)

    Tak Helle :-)

    SvarSlet