torsdag, juni 26, 2008

TORSDAG MORGEN

Regnen drypper udenfor, der er mørkt, stearinlys er tændt, og der hersker en tunghed og træthed i huset hos alle beboere.

Vi var til et dejligt studentergilde i går, det var godt at være sammen med familie og studentens venner.

Jeg måtte lige over og dufte til jasminen her til morgen, og ved siden af står en rose, som var her, da vi flyttede ind for 25 år siden.


Regndråberne ligger som små glinsende perler, makrosynet har virkelig givet mig små hverdagslykkefornemmelser.


Omme bag terrassen gemmer Kenneths citrontimian sig, der er ved at komme blomster, men også ukrudt pibler frem overalt.


Jeg tror, trætheden skal arbejdes væk ude i haven, inden jeg skal køre datteren til toget, og jeg skal på sandaljagt. Dette er sidste fridag, hvor jeg har tid til indkøb, inden ferien.

6 kommentarer:

  1. Lene, jeg sender energi - og sikke Kenneths timian trives i mosen :-)

    God dag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Liselotte.
    jeg skynder mig ud inden jeg får opmuntrende kommentarer a la dine kæres :-)

    SvarSlet
  3. Lene skynd dig ud, arbejd lidt, og tag dig så en dejlig slapper sidenhen....Jeg har også lige smilet stort af Liselottes indlæg...

    SvarSlet
  4. Jeg sender lidt søndenfjords solskin - bare en lille smule, men den gør godt :) Jeg håber, at du finder er par lækre sandaler til dine sommerfødder. God dag :)

    SvarSlet
  5. Håber, at du indtil nu har haft en skøn dag i haven mellem roser og jasminer ;-)

    SvarSlet
  6. Anne, jeg fik hjælp derude, og nu vil jeg efter shoppe turen slappe af en time med en krimi :-)

    Tak Helle, den fandt herop :-)

    Jeanette Mariae, jeg har nydt både by og have :-)

    SvarSlet