søndag, juli 27, 2008

SOMMERSØNDAG


Vi er jo nogle, der arbejder på sådan en varm søndag, så vi har svedt med anstand, haft alle vinduer åbne, og jeg måtte også lige ud og trække frisk luft efter at have hjulpet en patient med et brusebad i et meget lille badeværelse.


Landmanden var på motorcykeltur, så jeg skyndte mig hjem, ud på terrassen, nu skulle der solbades.

Det duer jeg ikke til i sådan en varme, så jeg tog kameraet og gik på fotosafari på sommerhusgrunden.


Selv på en lille plet kan mikromiljøet være spændende at studere. Der var travlhed på alle fronter, så jeg blev helt forpustet.


Og dagen sluttede af med en motorcykeltur til Løkken, en stor isvaffel og en tur ud på molen.

13 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig afslutning på dagen! Jeg elsker bare det her vejr ... selv når jeg skal på arbejde i morgen :-)

    SvarSlet
  2. Jeg bøjer mig dybt i støvet af beundring over Jer, som arbejder i denne kvælende sommerhede.

    Det er benhårdt!

    SvarSlet
  3. Skønne fotos! Især er det med de gule blomster ret fantastisk...ligefrem kunst! ;-)

    SvarSlet
  4. Phyy, det må været hårdt at arbejde så tæt i denne varme! Meget smukke billeder.

    SvarSlet
  5. Det er Lene, der er helten mht. at arbejde - for mit vedkommende er den varmeste del af arbejdsdagen cykleturen frem og tilbage - hele dagen sidder/står/går jeg i dejlige, kølige lokaler. Det er skønt! De lokaler, vi lige er flyttet ud af, var lavloftede, lumre og indelukkede - så det er en skøn ændring.

    SvarSlet
  6. Du skulle ha' givet et praj, så ville vi gerne ha' givet kaffe til isen :)

    SvarSlet
  7. Lizelotte, vi har små lokaler, mange patienter, og stakkels dem, de sveder med anstand, vi andre kan gå lidt ud i luften.

    Anita, det er i hvert fald sveddryppende :-)

    Tak Lea, sådan kan en dildblomst se ud :-)

    Tak Miri, det er meget varmt

    Jette, jeg tænkte på dig :-)

    SvarSlet
  8. Sikke skønne billeder!

    Det må være dejligt, at I lige kan køre til Løkken og gå en tur på molen.

    SvarSlet
  9. madame, det nyder vi også, men I har jo også hav og strand nær ved jer :-)

    SvarSlet
  10. Kære Lene. Tusind tak for dejlige billeder og indlæg. Jeg har tilbragt dagen inden døre og fået opdateret mig på de forskellige blogs. Herligt. Varme sommerhilsner herfra ;-)

    SvarSlet
  11. Hvor er de gode de foto du har taget. Ja det må være hårt at arbejde på så sotten en varm dag,men din afslutning på dagen lyder dejlig.

    SvarSlet
  12. Dejlige billeder - mums med en go' afslutning med is :-)

    SvarSlet
  13. Tak Jeanette Mariae, ja jeg er ikke for god til at få kommenteret og læst op, da jeg stadig bor i sommerhus uden net ;-) og derfor kun er "på" når jeg hjemme.

    Tak Conny, afslutningen var dejlig, og jeg kan ikke klare ret meget varme, så det er hårdt lige for tiden.

    Tak Margrethe, jeg er vild med is :-)

    SvarSlet