fredag, august 29, 2008

LANG FREDAG

Morgenstunden var lige så smuk i dag som i går.


Desværre blev det alt for sent i aftes, inden jeg fandt sengen, og sådan noget hævner sig.
Så længe jeg var i gang på afdelingen betød det ikke noget, men da jeg så havde planlægningsmøde, så rullede trætheden ind over mig.

Min far er hos os i denne weekend, og da vi ikke vil lade ham køre så langt, hentede jeg ham efter arbejde. Ved Sdr. Onsild måtte jeg standse og lukke øjnene lidt, og bagefter nød jeg udsigten udover engene og åen. Vi drøner altid forbi, stopper aldrig op, men i dag var jeg nødt til det, og der var jo smukt.


Høstfolkene har fået deres aftensmadpakke, min far sidder med avisen og en kop te, og jeg sidder også stille ved computeren og lader dagens arbejde finde sin plads, og nu har jeg weekend!


Der skal forhåbentlig høstes hele weekenden, og så kan min far og jeg hygge os herhjemme.

Måske skulle vi se ægtefællen til en dreng, som min far havde til matematik i realklasserne i tidernes morgen, danse i Vild med Dans?

Ha en god aften.

5 kommentarer:

  1. Åh, så smukke billeder, Lene.

    Det lyder som starten er gået på en rigtig dejlig weekend i familiens tegn. Rigtig god fornøjelse med den og hyggen :-)

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Liselotte :-)

    SvarSlet
  3. Åh - jeg var også stoppet - og tak fordi du stoppede Lene og gav mig mulighed for at se..... Og din farhar da været en dygtig underviser - for han gik jo senere matematikkens vej....

    SvarSlet
  4. Åh, de billeder, Lene. De er fantastiske. Jeg sender de bedste ønsker for en dejlig weekend til dig og dine.

    Solen skinner her fra en skyfri himmel. Livet føles altså anderledes, når det "vores andet hjerte" stråler.

    Kærlige hilsner fra engen ;-)

    SvarSlet
  5. Marianne, det er sjovt som man ofte ikkke ser det man kører forbi så tit. Og min far, som ikke er af samme politiske holdning som eleven, siger med et lille smil, at det vist ikke er noget man skal prale af :-)

    Jeanette Mariae, alt bliver markant anderledes :-)

    SvarSlet