fredag, august 22, 2008

LOVENDE

Morgenens sol lover godt for dagen, humøret får en tak opad. Selv ikke en gang et besøg hos tandlægen i formiddag kan ændre på sindsstemningen.


Bryllupstøjet er fundet frem, der skal lige vaskes lidt, og glæden bobler ved tanken om, at i morgen skal vi være vidne til to unge menneskers kærlighed.

Min mands dejlige niece er en af de gæve unge kvinder, der har valgt samme vej som mig. Selv om vi ikke arbejder på samme afdeling, er jeg slet ikke i tvivl om, at hun er guld værd. Hendes livsindstilling, hendes evne til at møde folk, hendes evne til arbejde sammen med mennesker, og hendes dejlige væsen er som skabt til sygeplejejobbet. Vi skal passe på hende og alle de andre unge sygeplejersker, de bliver en mangelvare.


Og høstvejr bliver det vist i dag, og det gør det nok også i morgen, men da skal vi feste, så håber vi, at de næste dage også bliver høstdage. Det ser lovende ud.

8 kommentarer:

  1. Åhh Lene, hvor er du heldig. Hvis det var MIT bed, var det ribbet forlængst...

    God og dejlig weekend til Jer :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige dage :-)
    Nyd dem !

    SvarSlet
  3. Der er da den dejligste weekend, der ligger forude og venter, fin afslutning på en ferieuge. :)

    SvarSlet
  4. En dejlig dag og weekend venter. Herligt - intet mindre.

    Sender gode og kærlige tanker ;-)

    SvarSlet
  5. Anita, de er jo lige udenfor mit vindue :-) og jeg er ikke så god til at få plukket buketter. Og også god weekend til jer

    Miri, det vil jeg , tak :-)

    Jette, det er den perfekte afslutning :-)

    Så sandt Jeanette Mariae og tak :-)

    SvarSlet
  6. Jeg håber, det bliver en dejlig oplevelse med brylluppet i morgen, Lene - men det kan jo næsten ikke andet. Og så må vi håbe, at høstvejret holder, så I kan få klaret det sidste :-)

    SvarSlet
  7. Et august bryllup så kan det da ikke blive bedre :-)

    SvarSlet
  8. madame, der er så mange gode mennesker samlet, så det kan kun blive godt :-)

    Marianne, sådan er det bare :-)

    SvarSlet