tirsdag, september 02, 2008

FORVENTNINGER

Jeg har glædet mig til mit kursus, men jeg har også haft betænkeligheder, for ville det mon bare blive gammel vin på nye flasker?

Endnu er det for tidligt at konkludere dette. Lige nu gælder det hjernens anatomi, og meget af det ved jeg, så hen på eftermiddagen i går var søvnen ved at overmande mig. Muligvis er det ikke gode kursusmanerer, men jeg rejste mig, stillede mig op af væggen, gik lidt på stedet, for ellers havde underviseren kunnet se på en sovende sygeplejerske.


Lidt nyt får man altid fyldt på, og i kursusprogrammet kan jeg se, at de næste moduler er nye emner for mig, så jeg håber stadig.


Morgengryet giver forventninger om en god dag, det øverste billede er fra i går, det nederste er fra i dag.

6 kommentarer:

  1. Når man som dig er vant til en travl og fysisk krævende arbejdsdag, kan det godt være yderst trættende at sidde på sin numse og lytte :-)
    Dagen er også smuk i dag :-)

    SvarSlet
  2. Jeg håber at du får en dag med et godt udbytte....

    SvarSlet
  3. Jeg synes det var i orden at du rejste dig op...tænk hvis du var faldet ned af stolen, idet du faldt i søvn :-) godt kursus i dag

    SvarSlet
  4. Skønne billeder - Himlen har i sandhed åbnet sig i dag og det er dejligt med solens stråler.

    Ha´ en rigtig dejlig dag, Lene ;-)

    SvarSlet
  5. Miri, det må være det :-)

    Marianne, endnu er det viden jeg har i forvejen, så jeg håber i morgen at få mere påfyldt.

    Anne, det var også min tanke :-)

    Jeanette Mariae, håber også din dag blev god :-)

    SvarSlet
  6. Håber du får mere ud af resten af kurset, men du har vist sat dit lys under en skæppe ;) Kurset er for ret nye sygeplejersker indenfor neurologien som jeg læser det Lene og det er du jo ikke just... Vil nærmere betegne dig som en erfaren rotte - positivt forstået :D
    Håber de nye emner giver dig ny viden :)
    Godt kursus :D

    SvarSlet