torsdag, september 11, 2008

IT-NØRD

En tekniker har netop skiftet vores router, og i den nye er der indbygget trådløs netopkobling.

Fint!

Jeg kan bare ikke få den bærbare til at koble på denne!

Nogle gange ville jeg godt være lidt klogere på IT, men nu lader jeg det ligge, tager traveskoene på og går en lille tur.

Der skal lades op til aftenvagten, indtil nu har jeg læst og hæklet, mens jeg ventede på teknikeren. Nu må der frisk luft til, mit løbeprogram løb væk under ferien, min slidgigt i ankel drillede (og driller stadig) så meget, at jeg prøvede at give foden fred, også fra gåture, det har ikke hjulpet, så nu begynder jeg at gå igen.

Med frisk luft skal ondt fordrives.

7 kommentarer:

  1. Bare et lille gæt: Er der kommet et nyt lille bitte ikon nede på menulinjen til højre, og hvis ja, klik og følg instrukser :D

    SvarSlet
  2. Gad vide om det er slidgigt i min ankel - også - har været til røntgen i dag. Hmmmmmmmm, vi er lige gamle osv. - mon jeg har fået en trilling?

    SvarSlet
  3. Sister, der er ikke kommet nyt ikon så vidt jeg kan se, men jeg må arbejde videre med det i morgen :-)

    Min fod er ikke hævet, men jeg blev opereret i den ankel som 18 årig, 30 år efter (passer med statistikken) havde jeg slidgigt i følge røntgenbilleder. Det har bare ikke drillet mig så meget som nu.
    Jeg gad godt være trilling :-)

    SvarSlet
  4. Hvorfor ikke firling om jeg må spørge..... Jeg har også problemer med foden..... Jeg håber der kommer styr på det trådløse for det er smart når det virker

    SvarSlet
  5. På min kommer der to små computere nede på værktøjslinien - og når musen kører hen over skriver den, at der er fundet trådløst netværk - jeg følger linket.

    Jeg har ondt i begge ankler, men det er nok ikke noget som går væk igen ;)

    SvarSlet
  6. Jeg håber du nyder din travetur inden du skal på arbejde,det med ankel er da ikke så godt med det arbejde du har.
    Kan du have en god aftenvagt

    SvarSlet
  7. Marianne, velkommen som firling, jeg ville ønske vi ikke havde de problemer :-)

    Helle, det er en gammel bærbar, 7 år på bagen, så vi har købt en linksys netopkobler(ved ikke om det hedder det),så jeg ved ikke om det er den, der driller, for teknikeren kom på uden problem med hans bærbar.
    Helle, jeg skulle skamme mig over mine klager, jeg ved jo at I er mange, der døjer med smerter hver dag.

    Tak Conny, og ja det er ikke så sjovt, når jeg skal gå meget.

    SvarSlet