torsdag, september 18, 2008

KRADS KRADS

Jeg er ikke så vild med uldne trøjer, men lige nu venter to som tidligere skrevet på at blive monteret, så får vi at se. Jeg er blevet lovet af andre bloggere, at en gang vask tager det kradse, det håber jeg på.

Sønnen har det åbenbart endnu værre med uld end jeg, så bare den lille strikkeprøve fik ham til at se ked ud af det, men det er bedre, at vi opdager det nu, end at jeg får strikket en masse.

Nu er spørgsmålet så, om I kender noget til Drops Karisma garn, om det ændrer sig efter vask eller jeg skal prøve at finde noget andet garn?

6 kommentarer:

  1. Jeg spørger lige Janet (mandagspige og onsdagsnursen) hun elsker karisma...så hun må om nogen vide om det kradser...vender tilbage :-)

    SvarSlet
  2. tusind tak Anne :-)

    SvarSlet
  3. Jeg strikker jo desværre ikke, men jeg vil anbefale jer en tynd bomuldsbluse under den uldne trøje :o)

    SvarSlet
  4. Madame, det er også det jeg vil gøre ved mine trøjer, men sønnens strik er et halstørklæde, så der må jeg heller ud i noget andet garn ;-)

    SvarSlet
  5. Ærgerligt med halstørklædet, det er ellers rigtig flot til sådan en ugn fyr. Håber I finder en løsning.

    SvarSlet
  6. Jette, i morgen tager jeg i Bindestuen, mon ikke de kan hjælpe mig :-)

    SvarSlet