torsdag, september 04, 2008

SKYER

En blå himmel er ikke at foragte, men det er langt sjovere at betragte skyerne på himlen.

Dagens himmel har budt på lidt af hvert, der har været områder med blå himmel, som lover sol og dejligt vejr.

Et andet sted på himlen er der hvide luftige skyer, som står godt til den blå himmel og et enkelt spor af en flyver.


Længere henne er der mørke skyer, som kan indeholde vand, og vandet fik jeg lov at mærke på min gåtur, men pyt, jeg er tør igen.


Der er stadig smukke valmuer ved en grøftekant, jeg gad godt, de var her hos mig, men pyt, en gåtur og jeg kan nyde synet.


Afhængig af om jeg vender kameraet den ene vej


eller den anden vej, så skifter himlen karakter.


Det var dagens naturbetragtninger fra Vildmosen.

6 kommentarer:

  1. Naturen er altså fantastisk fra alle vinklerne :-)

    SvarSlet
  2. Marianne, det er den da, også i fliselægningsvinklen :-)

    SvarSlet
  3. Så skønne billeder ! Du er kommet med i min associationskæde af tanker. Når jeg køber ind og støder på vildmosekartofler i grøntafdelingen - så tænker jeg på dig og din landmand og vildmosebillederne fra din blog. Det er SÅ hyggeligt.

    SvarSlet
  4. Gitte, det er dejligt at tænke på, at jeg er med,når du handler ind :-) og jeg genkender det.

    SvarSlet
  5. Tak for dejlige naturberagtninger fra Vildmosen.

    Her har vi også haft fokus på det himmelske og himlen ;-9

    SvarSlet
  6. Jeanette Mariae, himlen var du jo tættere på end jeg :-)

    SvarSlet