onsdag, september 03, 2008

WITH LOVE

To fridage forude og en biograftur i aften venter. Det bliver så godt, men faktisk har tre kursusdage fået mig til at længes efter en ganske almindelig arbejdsdag ;-),det får jeg så lejlighed til i weekenden.

Og datteren havde været i Lønstrup i dag, og forældrene blev begavet med havtorn te, chokolade, rustne søm og blomster, der folder sig ud, når de bliver overhældt med kogende vand, og så kan blomstervandet drikkes.


Men det bedste var en dejlig figur ”with love”,


den står nu sammen med ”happiness” i vores vindue.

11 kommentarer:

  1. Sikke dejlige gaver I har fået.

    Jeg har selv en af de små figurer, som jeg elsker over alt i verden. Min hedder også "with love" og den fik jeg af en kær sjæl til mit bryllup.

    Havtorn te kender jeg ikke, men det lyder lækkert. Chokolade og rustne søm - uhm... favoritter her.

    Og så kan du virkelig glæde dig til blomstertheen, hvis du ikke har smagt den endnu. Jeg har købt nogle Jasminkugler, der folder sig så smukt ud. Husk at vandet skal tages af lige inden det koger, det giver det bedste resultat.

    Håber, at du nyder bifturen og dine fridage.

    Kærlige tanker fra engen ;-)

    SvarSlet
  2. Herlige kærlige gaver, Lene, de er da til at blive blød og varm om hjertet af.
    Vi er heldige med vores store piger med deres store hjerter...

    SvarSlet
  3. Nydelse for smagsløg og øjne. Det signalere både tekst og billeder. Herligt.

    SvarSlet
  4. åh ja...sikke en dejlig dag du har haft.. :-)

    SvarSlet
  5. Det er dejligt med skønne gaver fra sine store unger. Hvor køber man de figurer, englen med hjertet er da lige til min kusine.

    SvarSlet
  6. Sikke fantastiske gaver - hun er da en engel :-)

    SvarSlet
  7. Jeanette Mariae, jeg nød filmen, Mamma mia. Og jeg vil glæde mig til jasminblomsten, tak for rådet :-)

    Anne, vi er heldige, jeg så lige i aftes det smukke fad Sofie har givet dig :-)

    fru Green, det er herligt :-)

    Anne, den var bare god :-)

    Sister, man bliver så glad, og figuren er fra Willow Tree, jeg tror hvis du googler den kan du finde en forhandler i nærheden af dig.

    Miri, en dejlig engel :-)

    SvarSlet
  8. Kærlig og dejlig datter. :) Det er så skønt at blive sat pris på :)

    SvarSlet
  9. Helle, det er så skønt :-)

    SvarSlet
  10. Åhh hvor er I heldige. Hun er dælme en sød og betænktsom datter :-)

    Jeg synes det er lidt sjovt med de dér blomster, som folder sig ud i vandet. Kan du/hun huske, hvad butikken hedder? Måske kan jeg være heldig at fange noget på nettet...

    SvarSlet
  11. Anita, teblomsten hedder China Jasmine Te Balls Red Peach, butikken hedder Studehandlen, men jeg tror man kan få dem flere steder.

    Og det er dejligt at få en uventet gave :-)

    SvarSlet