lørdag, oktober 25, 2008

30 MINUTTER













6 kommentarer:

  1. Skønne stemningsbilleder Lene, men du kunne nu godt narre mig til at tro det var en anden årstid med billedet af hybenrosen :)

    SvarSlet
  2. Ihhhhh altså - du gjorde det, som jeg i min vildeste fantasi, ikke kan tage mig sammen til. Flot og smukke billeder.

    SvarSlet
  3. Fine billeder, der viser efterår, når det er allerbedst. :-)

    SvarSlet
  4. Det er bare så smukke billeder, Lene! Efteråret er en nydelse lige i øjeblikket :-)

    SvarSlet
  5. Så megen skønhed på bare 30 minutter - tak !

    SvarSlet
  6. Else, ja et enkeltstående billede kan snyde ;-)

    Tak sister, vejret var jo skønt, så det indbød til fotografering :-)

    Lea, dagen i går var efteråret når det er bedst, i dag er dagen en helt anden :-)

    Madame, forår og efterår har hver deres farvepalet, men jeg nyder begge årstider :-)

    Selv tak Miri :-)

    SvarSlet