onsdag, oktober 01, 2008

AFTENSTUREN

Regn, hagl, lyn, torden og så var det pludselig over, og regnbuen satte sit tegn på himlen, og solen skinnede igen.


Det er åbenbart længe siden, at jeg har taget en travetur om aftenen, for kort tid efter Laika og jeg var draget ad gårde, gik det op for mig, at det snart ville blive mørkt. Og ingen af os var udstyret med reflekser.


Nu er vores vej ikke lige frem den mest trafikerede vej, så jeg gik turen, men næste gang skal reflekserne på, det er afskyeligt som bilist at møde mørkemændene på vejene, jeg mødte heldigvis kun én bil.


Til sidst var det så mørkt, at jeg ikke kunne se min mørke hund. Kun når Laika passerede en vandpyt, så jeg hendes skikkelse genspejlet i vandet, men Laika var ligeglad, hun nød at snuse rundt og løbe gennem rabatternes høje græstæppe. Hvem skulle tro, hun var en ældre dame på vej til de 70 hundeår.

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne aftenbilleder. Det blir lynhurtigt mørkt synes jeg - og tidligt mørkt også. Kan nu bedst li de lyse skønne sommeraftener ;)

    SvarSlet
  2. Anette, tak, ja jeg blev overrasket over så hurtigt at mørket faldt :-)

    SvarSlet
  3. Fantastiske billeder, Lene - jeg elsker din vilde mose :-)

    Jeg tog billeder af en regnbue i aftes og resultatet blev ikke i nærheden af så godt som dit:-)

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn aftentur du og laika var på og jeg kan godt forstå at i så regnbuen - for der hvor i er må der være guld.

    SvarSlet
  5. Tak Ella, regnbuen var så flot og kraftig, men alligevel måtte jeg kassere de fleste billeder ;-)

    Tak Marianne :-) og vi nød turen meget, det giver virkelig ny energi

    SvarSlet
  6. Pluselig er der mørk og man fatter ikke helt, at efterår er på vej

    SvarSlet
  7. Conny, det går stærkt lige nu, men der er også noget hyggeligt over de mørke aftener :-)

    SvarSlet