torsdag, oktober 09, 2008

ET KNUS

Aftalen var egentlig pause til efter skolernes efterårsferie, men i går havde jeg overskuddet til at tage til kor, og så er det da dejligt at se sin korleder lyse op og få et knus og et hvor er det godt at se dig, har du det godt?


Ja jeg har det godt, nu er kartoffelhøsten overstået, arbejdsbyrden på arbejde er lettet og jeg har fri i flere dage, så det var skønt at synge igennem, skønt at grine meget og højt, skønt at se så mange nye medlemmer. 30 mennesker forenet i rytmisk glad musik, det giver plus på energibudgettet.


Dagen i dag foregår nede hos min far, vi vil skynde os langsomt og nyde det forhåbentligt gode efterårsvejr. Ha en god dag.

8 kommentarer:

  1. Lene, du får lige ét mere af mig - knus, altså - for hvor var det her godt at læse! Rigtig go' dag til Jer også :-) (Du tager så smukke billeder, men det har jeg måske nævnt før ;-) )

    SvarSlet
  2. Det er skønt, at blive budt velkommen med kram og knus :)
    Nyd din dag hos din far :)

    SvarSlet
  3. Hav en dejlig og afslappet dag i selskab med det fædrende ophav :-)

    Altså de billeder - du er drøngod til at fange motiver :-)

    SvarSlet
  4. Lene, de øvrige kvinder har sagt, hvad der skal siges,...kan du og dine nyde den flotte dag vi får :-)

    SvarSlet
  5. Det er dejligt at høre, at du var til korsang igen og havde så meget glæde af det, Lene!
    Og at blive mødt af sådan en varme er virkelig bare livgivende.

    Uhm lækre billeder du har taget :o)

    SvarSlet
  6. Se, det var dejlig læsning og skønne efterårs-billeder. Knus fra Vestegnen også...

    SvarSlet
  7. Det er da dejligt at høre du har været til korsang igen. Jeg går ud fra du og din far har haft en god dag i det fine vejr.
    Vi har været Ø bakker dag, der er smukt der ude og solen stod høj på himmelen

    SvarSlet
  8. Tak et cetera :-)

    Jeg har nydt, Helle, vi havde en rigtig god dag :-)

    Tak Ella, vi slappede af med at skrælle æbler, så snakker man så godt sammen :-)

    Anne og hvilken dag, lutter solskin :-)

    Madame, jeg blev så glad :-)

    Kagekone, godt at have dig tilbage igen :-)

    Conny, der var så smukt :-)

    SvarSlet