mandag, oktober 20, 2008

HJEMME IGEN

Der står kursus på programmet i dag og i morgen, det betyder så dage fra 7 til 17, heraf 3 timer på vejen.

Teen er ved at blive brygget, der er nogle artikler på engelsk, jeg skal have læst til i morgen, så lidt opkvikkende må der til. Det er spændende, men tungt stof. Vi snakker undersøgelsers gyldighed, kvantitative undersøgelser eller kvalitative undersøgelser, vi snakker god klinisk praksis kombineret med den bedst tilgængelige viden, og hvordan vi finder den viden.

Jeg er træt, der skal vist en lille gåtur ud i regnen og blæsten for at få hjernecellerne op i omdrejninger.

6 kommentarer:

  1. Det er sør'me da også nogle lange dage, Lene! Godt at drivkraften ér at det er spændende - for ellers synes jeg nok det lyder voldsomt ...

    SvarSlet
  2. Et cetera, jeg kunne også have valgt at bo dernede, men det gider jeg ikke, jeg er blevet en rigtig hjemmeføding :-)

    SvarSlet
  3. Og nu er jeg jo nysgerrig af natur - fortæl endelig om kurset og hvad du får ud af det.

    SvarSlet
  4. Jan, jeg skal nok fortælle lidt mere, men lige nu skal jeg koncentrere mig om at lave undervisningsmateriale :-)

    SvarSlet
  5. Lene, tror altså snart jeg møder op i Hammel - hvor skønt at I får lov at studere validiteten af artikler / undersøgelser. Det er skønt at blive klogere på sygeplejen. Kvalitative versus kvantitative undersøgelser - tja det kommer jo an på... Der er fordele og ulemper ved begge dele ;)
    God studielyst Lene :D

    SvarSlet
  6. Tak skal du have Else, for mig er det en ny verden, hvor jeg bliver klogere, det er jo skønt :-)

    SvarSlet