onsdag, oktober 08, 2008

VARME

En hjemmelavet varmepude (vådt opvredet viskestykke lunet i mikroovn, i plastpose og tørt viskestykke omkring) på skulder og lænd, varm te i koppen, en rugbrødsmad med skæreost og gorgonzola, en dejlig sofa og et strikketøj med sønnens halstørklæde, som snart gerne må lune hans hals, alt hjælper til, at jeg har fået varmen her i formiddag.


Der er koldt udenfor, og alle fryder sig over, at vi blev færdige med kartoflerne i mandags, nu er der hentet smørrebrød, sodavand og øl står på bordet, kaffe og te er brygget, det skal nok blive en hyggelig frokost.

8 kommentarer:

  1. ikke sjovt at have hold i nakke og ryg...god bedring...nu huskede du lige 1 gram pinex også ?

    SvarSlet
  2. Anne, det er heldigvis ved at være på retræte, og jeg har kunnet arbejde med det, så fastlåst har det ikke været, og ups, hvad siger jeg selv til andre, men har ikke gjort selv ;-) så panodil husker jeg hermed :-)

    SvarSlet
  3. Håber snart du får det bedere, det er da ikke nemt arbejde med så mange ømme steder.Kan i hygge jer, der lige vejr til det der lidt koldt og grot i dag

    SvarSlet
  4. Tak Conny, vi hygger os, og det hjælper at holde fri :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig god bedring - håber øvelser og varmepude kan hjælpe dig. Bortset fra at du har ondt lyder det til at du hygger dig med strikketøj med mere :)

    SvarSlet
  6. Der bliver puuustet fra vest og samtidig tillykke med at det nu er overstået med kartoflerne. Håber I havde en hyggelig frokost. Kram herfra

    SvarSlet
  7. Jeg håber, I har haft en hyggelig frokost, Lene, og at dine smerter begynder at aftage. Det er frygtelig plagsomt at gå og have ondt ...
    Det Birgitte skrev som kommenatar til dit forrige indlæg, lyder rigtigt i mine ører. Jeg har også prøvet at få ondt efter massage.

    SvarSlet
  8. Tak Anette, det har hjulpet :-)

    Fru koch, vi hyggede os og jeg kan mærke de helende vinde :-) kram og pust herfra.

    SvarSlet