torsdag, november 20, 2008

GOMORN GOMORN

Fridag og så vågner man midt nat og kan ikke falde i søvn igen!

Nu er teen ved at blive brygget, om lidt står den anden halvdel af beboerne op, så kan vi spise morgenmad sammen, det er sjældent, at det sker.

Dagen byder på oprydning formiddag,en forhåbentlig lærerig undervisning om palliativ behandling og pleje i eftermiddag, og bagefter står jeg for en halv times undervisning af de frivillige på sygehuset.

Dagen skal nok blive god trods 3½ times søvn.

Ha en god novembertorsdag

8 kommentarer:

  1. Det var ikke meget søvn du har fået. Håber du får en god dag alligevel

    SvarSlet
  2. Anette, du er også tidligt oppe :-) jeg håber vi får en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  3. Fridag, Lene, men undervisning på en fridag - det lyder da selvmodsigende, ikke?
    Jeg håber, du klarer dagen, selv om du har sovet alt for lidt :-)

    SvarSlet
  4. madame, du har ret :-) men den undervisning har jeg råbt på længe, så jeg tager af sted og får også timebetaling for det, og når jeg så var af sted kunne jeg lige så godt tage den halve times undervisning ;-)

    SvarSlet
  5. Det var ikke megen søvn :-)

    SvarSlet
  6. Natteravn :)
    En enkelt kort nat - det går nok, især når du skal lære fra dig :)
    God og dejlig torsdag til dig :)

    SvarSlet
  7. Kan du have god, med alt det du skal nå på en "fridag"

    SvarSlet
  8. Miri, næh jeg er bare alt for gammel til at mangle søvn ;-)

    Tak Helle, ja bare jeg ikke falder i søvn ;-)

    Tak Conny, fridage skal bruges ;-)

    SvarSlet