mandag, december 01, 2008

1. DECEMBER


Du er afsløret! Datteren stod og så på mig og alle mulige tanker fløj igennem mit hoved, hvad havde jeg dog gjort, intet kunne jeg komme på. Det er ufatteligt så meget ens hjerne kan få kørt igennem på ganske få sekunder, men den nægtede at være med, hverken den eller jeg kunne komme på, hvad jeg havde gjort.

Der sidder en juleCD i din CDafspiller i bilen, sagde hun og smilede til mig. NÅHH, men man må godt høre julemusik den sidste weekend i november.

Jeg behøvede jo ikke sige, at Mariah Careys juleCD har været min trofaste følgesvend de sidste tre uger, når mørket udenfor kombineret med træthed truede med at gøre bilturene til mareridt. Vi er rigtig gode sammen, Mariah og jeg ;-)

Nu må jeg godt, og radioen har også givet los.


En aftenvagt venter, men først skal jeg på besøg hos Ella, endelig kunne vi finde nogle timer, hvor vi kan snakke sammen.

11 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt!!!
    Jeg håber, du og Ella får nogle rigtig hyggelige timer sammen.

    SvarSlet
  2. Øv hvor ville jeg gerne have været med!!!! Hils og hyg jer.....

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå dig - smukt musik kan høres hele året og hils endelig Ella :-)

    SvarSlet
  4. Åhhh, hvor har vi hygget os, jeg elskede hvert minut, jeg kunne snildt have brugt et par timer mere i dit selskab :-)

    SvarSlet
  5. ;D at høre julemusik i smug, det kan vist ikke skade det mindste - det er vidunderligt at synge med... og skønt at du fik besøgt Ella.

    SvarSlet
  6. Det er ikke meget man kan skjule for sine børn, de hender nok ens svagheder.

    SvarSlet
  7. åh som I har hygget...det er dejlig læsning :-)

    SvarSlet
  8. Dejligt at synge i bilen - og skønt at Ella og du har hygget.
    Og himmelbilledet er det mest magiske jeg har set længe !

    SvarSlet
  9. Jeg håber, du og Ella havde nogle dejlige timer sammen, Lene!
    Julemusik i november skal være dig meget vel undt haha :-)

    SvarSlet
  10. Lotte, lækker frokost, og herligt selskab af Ella og AC :-)

    Næste gang fru koch :-)

    Tak i lige måde Ella, timerne fløj af sted :-)

    Helle. bilen er det bedste sted at synge :-) og sådan et par timer i hyggeligt selskab gør godt :-)

    Uh ja Conny :-)

    Anne, det var hyggeligt og godt :-)

    Gitte, den himmel skulle fotograferes :-)

    Miri :-)

    Madame, vi hyggede os og sang er altid godt :-)

    SvarSlet