tirsdag, december 23, 2008

FRANSK VISIT

Småkagebagningen var lige gået i gang, da der svingede en bil ind på gårdspladsen. Ud trådte svoger, svigerinde, og bedst af alt, deres lille dansk-franske barnebarn på 10 måneder.

Te blev brygget og Annes chokoladespecier blev prøvesmagt. Alle godkendte dem inklusive den lille franskmand. Han var en dejlig charmetrold, og han kunne med det samme se, hvem der havde boet i Paris, så datteren blev overøst med charme og kærtegn.

Da den unge herre skal flyve hjem til sin mor i morgen, fik vi kun lov til at nyde ham et par timer, men det var så dejligt at få besøg.


Nu er aften blevet til nat, de sidste pebernødder er i ovnen, og dåserne står fyldte med chokoladespecier, ingefærsmåkager og pebernødder.

10 kommentarer:

  1. Hvor må det være dejligt at få besøg på den måde! Herfra ønskes glædelig "lillejul".

    SvarSlet
  2. Uhm, de pebernødder ser dejlige ud. Jeg gad også godt få besøg af en lille charmør, men det sker nok først efter jul:)

    SvarSlet
  3. Tak Donald og også en glædelig jul til dig :-) Jeg elsker uanmeldte gæster, det er meget mere afslappende.

    Sifka, et alfebarn besøg ville lige sætte prikken over i'et :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder virkelig hyggeligt med jeres besøg, Lene, og hvor er du flittig med at bage.

    Rigtig god jul til jer :-)

    SvarSlet
  5. Sikke lækkerier :-)
    Uanmeldte gæster kan bare være den bedste overraskelse !

    SvarSlet
  6. Dejligt med besøg og dejligt at se en ende på julebagningen. Jeg tror det er rigtigt at det man bliver stresset af er det man ikke får gjort og ikke det man når.
    Glædelig jul

    SvarSlet
  7. Skønt overraskelsesbesøg, Lene!

    Jeg vil ønske dig og dine en rigtig glædelig og velsignet jul - og held og lykke med dellerne, jeg nøjes med at ryste dem, der skal på panden om lidt! :o)

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Det må være dejlig, at få besøg af sotten en lile fyr.
    Kan du og din familie have en rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  10. madame, tak i lige måde :-)

    Miri, sådanne uanmeldte gæster har jeg ikke noget imod :-)

    Karin, sådan er det, men nu har jeg besluttet at jeg har nået det jeg skulle :-)

    Nina, sådanne deller er gode :-)

    Tak i lige måde Conny :-)

    SvarSlet