onsdag, december 10, 2008

HAR DU FÅET SLAPPET AF?

Jeg er ganske enkelt så bagud med alting, at jeg har opgivet at lægge planer for mere end en dag af gangen, jul bliver det uanset hvad, og jeg har heldigvis fridage op til juleaften, så der bliver spurten sat ind.


Derfor, da juleindkøb og tandlægebesøg var overstået, satte jeg kurs mod det lille røde hus for enden af vejen, der hvor der er hjerterum og plads til de store armbevægelser. Dvs. de store armbevægelser var det så som så med, for jeg var i selskab med to kvinder, som hver gang de blev for ivrige og slog ud med armene, blev mindet om, at deres fys havde beordret dem til at holde armene tæt til kroppen ;-)

Jeg har grinet, snakket og lyttet og så forfra igen, det trængte jeg til, så ja min kære datter, som netop har ringet, jeg har slappet af i dag.


Kirkekoncerten i aften gik også godt, og herhjemme sidder en landmand, som følger en vis fodboldkamp, det er vist rimeligt spændende.

Nu tager jeg det seje ryk og får opgaven gjort færdig, der er te på kanden og chokolade i skålen, så kan det vel ikke gå helt galt.

14 kommentarer:

  1. Det er så dejligt at løse rundt omkring hos jer skønne kvinder, hvor herligt I har hygget i hinandens selskab i dag.
    Den slags læsning gør glad!

    Og husk nu på sangen fra Jul på Torvet: "Vi når det nok, skønt dagene er korte".

    SvarSlet
  2. Lotte, den sætning tager jeg lige til mig :-)

    Det er utroligt som det bloggen spinder tråde mellem mennesker :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har hygget mig og slappet så meget af i dag, at jeg er slap som en spaghetti nu, men det er vel også ved at være sengetid ;-)

    Tusinde tak for godt selskab, Lene :-)

    SvarSlet
  4. I lige måde Liselotte, glæden ligger stadig i maven her til morgen :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det dog dejligt, hvad vores blogskrivning fører med sig, Lene! Varme og tætte venskaber :o)

    SvarSlet
  6. Lyder som en dejlig dag med armene langs kroppen ;)
    slappet af - næh ikke fornylig ;)

    SvarSlet
  7. Ih, hvor har I hygget...det læses rundt omkring hos jer :-)

    SvarSlet
  8. Dejligt hvad livet kan give os , hvis vi er åbne for det :-)

    SvarSlet
  9. Nårrj hvor har i bare hygget jer med hinanden - det er så fantastisk med det her bloggeri.... dejligt det trængte du vist lige til Lene! Knus her fra:-)

    SvarSlet
  10. Det er godt, du finder små situationer ind imellem, hvor du kan slappe.

    SvarSlet
  11. Som svar på din overskrift: JA, jeg har fået slappet af idag. Et stort fedt kryds i kalenderen skal der være, for jeg er absolut ikke god til at huske det. Selv en flødebolle og chokoladethe fra fru ronne er det blevet til. Klapper mig selv på skulderen. Og du har hygget i godt selskab. Dejlig at høre

    SvarSlet
  12. madame, det er nok det bedste ved det bloggen :-)

    Helle, jeg måtet godt svinge dem :-) og husk nu at slappe af ;-)

    Anne, også i den grad :-)

    Miri, så sandt :-)

    fru koch, jeg trængte i den grad :-) knus

    Betty, de små åndehuller skal til, så går dagene bedre :-)

    uhm frk. bibo det lyder lækkert :-)

    SvarSlet
  13. Sikke nogle billeder!
    God ide at tage den lidt med ro. Julen kommer uanset hvor forberedte vi er ogsaa selv om man ikke har faaet lavet 14 forskellige slags smaakager!

    SvarSlet
  14. Tina, julen kommer førend vi ved ;-) og jeg kan godt nøjes med at bage pebernødder :-)

    SvarSlet