onsdag, januar 28, 2009

HEJ HEJ

Resterne af lasagne er sat i ovnen, lige om lidt er det gospel time.

Dagen har været god, men vi nåede slet ikke alt det, vi havde planlagt, for alle ville snakke med os, når nu vi sad og arbejdede hele dagen det samme sted. Næste gang lister vi væk, forklæder os eller sådan noget, så vi kan få fred. Og så alligevel ikke, for netop de snakke omkring plejen og observation af apopleksipatienter er så vigtige, de sætter gang i nye tanker, som så gerne skulle udmøntes i gode instrukser og undervisningsplaner for personalet.

Jeg er den, der er smuttet, der skal synges og grines, og kroppen får også lov til at bevæge sig. Hvis ikke kroppen er varmet op, så er stemmen heller ikke.

Hvis du trykker på linket, finder du mig helt ud til venstre ;-)

11 kommentarer:

  1. ja der er du jo :-)
    Rigtig god fornøjelse Lene...det må være skønt at synge i kor :-)

    SvarSlet
  2. Der står du så og ser ligeså glad og skøn ud som i virkeligheden - god fornøjelse :)

    SvarSlet
  3. Jeg tror på Gospel sang må være sundt for sjæl og krop..
    Det må være en stor glæde at synge i et sådanne kor.

    SvarSlet
  4. Anne, det er jeg jo :-) og det var ren glæde at være af sted :-)

    Tak Helle :-)

    Mette, jeg får så megen energi og glæde af at synge i det kor :-)

    SvarSlet
  5. Håber du har haft en rigtig god aften,og jeg har fundet dig på billedet

    SvarSlet
  6. Tak Conny, jeg har sunget af karsken bælg :-) og godt du fandt mig ;-)

    SvarSlet
  7. Din glæde lyser ud af indlægget, Lene! Hvor er det dejligt.

    SvarSlet
  8. Kan ikke sige det for tit, du er altså vild sej - alt det du når. Dejligt.

    SvarSlet
  9. Madame, det glæder mig :-)

    Lis, jeg elsker at blive betragtet som sej ;-) tak

    SvarSlet
  10. FANTASTISK!!! Det må virkelig være skønt at få blæst alle sine tanker ud af hovedet med lidt sang og bevægelse... jeg er meget fascineret af gospelsang!

    SvarSlet
  11. Nille, jeg elsker mine kordage og at synge til koncerter. Det musik gør mig glad :-)

    SvarSlet